Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHar ikke klart å ligge på ryggen siden uke 20 ca.![]()
Det er ikke farlig å sove på ryggen så lenge du ikke har noe ubehag! ☺Jeg har slitt med å sove på rygg siden rundt uke 18-20, men nå de siste par ukene har jeg begynt å våkne mens jeg sover på rygg, uten å være tung i pusten..
Kan det være farlig når jeg får pust? Tidligere har jeg jo ikke klart det..
Du kan jo forsøke med en liten pute under bena/knærne i senga om natta også.. ☺ Det er jo ikke rart at blæra kjennes full ut til tider, fostervannet blir jo byttet ut ca. hver 3.time.. ☺Jeg får litt vondt i magen av å ligge på ryggen i senga jeg! Også føles blæra mi full ut hele tiden da.![]()
Går greit å ligge på ryggen i sofaen, for der ligger jeg med en haaug av puter så jeg ikke blir "helt flat". Men i senga skjer det merkelige ting. Lurer veldig på hvorfor blæra føles stappfull ut når jeg ligger på ryggen hvertfall![]()
Hihi ja, men følelsen forsvinner straks jeg legger meg over på siden. Så legger jeg meg på rygg igjen, så kjennes det ut som den er full.Du kan jo forsøke med en liten pute under bena/knærne i senga om natta også.. ☺ Det er jo ikke rart at blæra kjennes full ut til tider, fostervannet blir jo byttet ut ca. hver 3.time.. ☺
Kanskje babyen også snur seg litt samtidig som du bytter sovestilling, og dermed kommer nærmere blæra di?Hihi ja, men følelsen forsvinner straks jeg legger meg over på siden. Så legger jeg meg på rygg igjen, så kjennes det ut som den er full.
Ja, det kan jo faktisk hende!Kanskje babyen også snur seg litt samtidig som du bytter sovestilling, og dermed kommer nærmere blæra di?![]()