Ligge på ryggen

perla83

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Er det flere her inne som ikke klarer å ligge på ryggen lenger? Jeg føler jeg får vondt med å puste da :( :(

Jeg slet med å ligge på rygg fra før pga prolapser, så her ligger jeg sånn halvveis på siden med masse puter og ekstra dyne som støtte :)

Har ikke klart å ligge på ryggen siden uke 20 ca. :p

Jeg sover så dårlig nå, fordi når jeg legger meg ned, så blir jeg ordentlig tungpusten, det er så ubehagelig :(

Jeg har slitt med å sove på rygg siden rundt uke 18-20, men nå de siste par ukene har jeg begynt å våkne mens jeg sover på rygg, uten å være tung i pusten..
Kan det være farlig når jeg får pust? Tidligere har jeg jo ikke klart det..

Klarte ikke før, men nå som hun har lagt seg så godt ned klarer jeg det igjen :-)

Klarer ikke å sove på ryggen, gravid eller ei. Men nå får jeg faktisk vondt av å ligge på ryggen. Veldig ubehagelig!

Lenge siden jeg måtte slutte med det :( må bygge med en sånn bakke s senga for å få puste jeg :(

Jeg får vondt i halebeinet av å ligge på ryggen.. Det blir ikke noe særlig pusting heller :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har slitt med å sove på rygg siden rundt uke 18-20, men nå de siste par ukene har jeg begynt å våkne mens jeg sover på rygg, uten å være tung i pusten..
Kan det være farlig når jeg får pust? Tidligere har jeg jo ikke klart det..
Det er ikke farlig å sove på ryggen så lenge du ikke har noe ubehag! ☺

Jeg får litt vondt i magen av å ligge på ryggen i senga jeg! Også føles blæra mi full ut hele tiden da. :o
Går greit å ligge på ryggen i sofaen, for der ligger jeg med en haaug av puter så jeg ikke blir "helt flat". Men i senga skjer det merkelige ting. Lurer veldig på hvorfor blæra føles stappfull ut når jeg ligger på ryggen hvertfall :P

Jeg får litt vondt i magen av å ligge på ryggen i senga jeg! Også føles blæra mi full ut hele tiden da. :o
Går greit å ligge på ryggen i sofaen, for der ligger jeg med en haaug av puter så jeg ikke blir "helt flat". Men i senga skjer det merkelige ting. Lurer veldig på hvorfor blæra føles stappfull ut når jeg ligger på ryggen hvertfall :P
Du kan jo forsøke med en liten pute under bena/knærne i senga om natta også.. ☺ Det er jo ikke rart at blæra kjennes full ut til tider, fostervannet blir jo byttet ut ca. hver 3.time.. ☺

Du kan jo forsøke med en liten pute under bena/knærne i senga om natta også.. ☺ Det er jo ikke rart at blæra kjennes full ut til tider, fostervannet blir jo byttet ut ca. hver 3.time.. ☺
Hihi ja, men følelsen forsvinner straks jeg legger meg over på siden. Så legger jeg meg på rygg igjen, så kjennes det ut som den er full.

Null sjans å dove på rygg. Kan ligge på rygg en liten stund, men så blir jeg svimmel. Må ligge på siden! Savner å ligge på maaaageeen :p

Ikke sjans å sove på rygg her. Vipper fra side til side om natten :-P ligger jeg på rygg blir jeg svimmel og føler jeg dår hele kalaset opp i lungene så jeg ikke får puste 0__0 får det sånn om jeg lener meg litt for langt tilbake i lenestolen også... Må liksom sitte med magen til en side... Slitsomt. Nå finner jeg snart ingen sittestilling som er behagelig lenger...

Back
Topp