Ligge på ryggen...?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Har nå kommet til uke 25 og syns det fremdeles er behagelig å ligge på ryggen om natta. Sovner ofte i denne stillingen, men har tidligere snudd meg flere ganger i løpet av natta. Nå våkner jeg imidlertid stadig i samme stilling om morgenen. Det stemmer vel at det ikke gjør noe å ligge på ryggen, så lenge det føles behagelig? Selv når det blir hele natta gjennom...?

Jeg er 37+5 og ligger fortsatt godt på ryggen :)

Jeg har aldri klart å ligge på ryggen, fordi jeg får vondt, men jeg ligger såå godt på ryggen nå. Våkna i akkurat samme stillinga jeg sovna i , på ryggen, og da sover du godt.. ;) er 29 uker..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er 29 uker og ligger både på rygg og mage :-) Så lenge det er behagelig så er det ikke farlig!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Spurte jordmor på siste kontroll, og hun sa at det var helt greit så lenge man ikke opplevde ubehag :) Ligger selv mye på ryggen.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg ligger og mye på ryggen. Er bare 26+3 idag da, men merker ingen ubehag ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også lurt litt på dette , har "lest" at det ikke var noe særlig å ligge på ryggen pga av noe i klem ( tror det var noe med blodtilførsel...)
Men er min favoritt stilling , så greit å høre at det er flere som gjør det :) uke 26 + 5 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du kan ligge på ryggen så lenge det er behagelig. Jeg ligger fremdeles på ryggen og magen. Veldig mye på magen :D

Back
Topp