Ligge på magen

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Magen min er ikke blitt så fryktelig stor ennå, så er fremdeles mulig å ligge litt på magen (favorittsovestillingen min).
Men det er når jeg ligger på magen at jeg kjenner småen sparke, er masse liv da, så lurer på om det kan skade han, at det er ubehagelig for han og derfor han sparker så mye, eller om det kun er stillingen som gjør at jeg kjenner sparkene da?
Kjenner nesten ikke spark om jeg ligger andre veier, så vil jo så gjerne kjenne mest mulig, men ikke om det er farlig...

Noen som har fått beskjed om IKKE å ligge på magen?

Jeg så en plass her på bv, at det ikke var farlig å ligge på magen. Han er jo ganske godt plasert og trygg inne i magen[:)]
Det er favorittstillingen min også, men nå begynner magen å komme i veien.. Men de gangene jeg gjør det, så kjenner også jeg småen sparke[:D]

Får nyte sparkene med god samvittighet jeg da [:)]
Hadde bare en liten følelse av at sparkene betydde *mamma flytt deg, du ligger på meg og du HAR faktisk lagt på deg på disse 20 ukene* [;)]

Jeg liker og veldig godt å ligge på magen.. prøvde det her en kveld..gikk ok for meg, men kjente en klump i magen. nesten som det var babyen heh.. og han begynte å sparke en del. har blitt fortalt at hvis det begynner å bli ubehagelig for deg så bør du ikke ligge på magen, eller hvis babyen plutselig sparker mye...at det kan være et tegn på at han ikke liker det.. vet ikke om det stemmer da.. men er det jeg har fått høre iallefall:)

Back
Topp