Ligge på magen

Hybelkaninen

Elsker forumet
Hvor ofte og lenge av gangen ligger deres små på magen? Her er han ikke så glad i det, og jobber veldig hardt med å kave seg fremover og løfte hodet (uten gråt, men med pesing/grynting). Han må jo ligge litt på magen for å trene nakken, men vanskelig å gjøre dette ofte når han virker veldig utilpass eller er vi for tidlig ute med å stresse dette?

Min elsker å ligge på magen, så det får han nesten vær gang han er våken og ligger på sofan ved siden av meg [:)]
Og ganske mange ganger for dagen ligger han på bryste mitt [:)]

Mathias sover fortsatt så mye at vi ikke får trent på dette... [8D] Men han "står" på brystet en del, de korte periodene han er våken.

Prøver å la hun ligge på magen 1-2 ganger for dagen så lenge hun vil og så pitte litt til. Hun også grynter og kaver, men hun plar få ut en del luft når hun ligger slik så det er jo bra siden hun sliter sånn med luft i magen.
Og så ligger hun en god del på magen på brystet mitt i løpet av dagen og da løfter hun også hode en del. [:)]

Hun ligger på magen hele tiden når hun koser med oss [:)] og det er ganske ofte - ligger på magen på vår mage/bryst. Veldig koselig [:)]

Jenta mi ligger for det meste på magen når hun ligger på brystet mitt, og hun elsker det.
Men så fort jeg prøver å legge henne på magen på et teppe, eller i sofaen ved siden av meg, så blir hun kjempesint med en gang! [8|]

Back
Topp