ligge på magen

beliveit

Blir kjent med forumet
hvor lenge kan man ligge på magen uten at det er farligt for fosteret.Med dei to første barna har eg ikke lagt på magen siden eg testa positivt.

Helsing beliveit

Er det farlig å ligge på magen da? Min fysioterapeut sa det var mange gravide som kom til henne og elsket å ligge på magen. Det er vel ikke noe galt i det? Så lenge du klarer det og ikke syns det er ubehagelig! Jeg orker ikke ligge på megen lenger, men det er fordi magen er i veien, og jeg får problemer med å puste. Har hvertfall aldrig hørt om at det er farlig. Mulig jeg tar feil da. Klem

Har hørt det samme jeg også, bare å ligge på magen til man selv synes det blir ubehagelig[:)]

Ja for jeg syns det høres rart ut hvis man ikke skal få lov til dette. Sex får man jo lov til å ha..[;)] man skulle jo tro dette var værre?[:)]hehe... Tror det er ganske mye hysteri, overbeskyttenhet, og overdrivelse rundt dette å være gravid. Alt er jo farlig nå for tida... lurer på hvordan de klarte seg i gamle dager jeg...

Jeg ligger fortsatt delvis på mage og side. Det er HELT ufarlig å ligge på magen så lenge det føles greit.

jeg har ikke klart og ligge helt på magen siden jeg var 12-13 uker på vei tror jeg... jeg blir skikkelig kvalm av det... så da tror jeg ikke bebisen har det noe godt.... selvom jeg elsker og ligge på magen og sove, nå klarer jeg ikke ligge på ryggen heller, det presser for mye opp i lungene, at jeg sliter med og puste, og det er jo så tungt og snu seg fra side til side også.... gleder meg til det er over.. hehe.

Å ligge på magen, er min favoritt. Så jeg nyter hver natt det går. Det stopper seg selv når magen blir for stor. Jeg har gjort det samme i tidligere svangerskap, ingen fare!

Nei ingen fare å ligge på magen! Den lille ligger så trygt og godt langt inni magen din att [;)] Som de andre har skrevet her er det bare å ligge på magen til du synes det blir ubehagelig sjøl....

Signerer på de fleste over her [:)]

Med forrige mann så lå jeg på magen helt ut.....ELSKER å sove på magen!!!
Men må jo legge til at 1 1/2 mnd før fødselen så var det vannseng jeg sov i...men allikevel..Nå som jeg er 8 uker på vei har jeg ikke orket å ligge på magen...så forskjell....JUPP!! Men farlig...nei er nok ikke det!!
Barnet er jo ganske godt beskyttet "inni der"!

Tusen takk.Elsker å ligge på magen,har ikke sovet en hel natt siden eg fikk vite att eg var gravid,fordi eg ikke har lagt på magen.

Ligger på magen akkurat som før æ, og d kommer æ til å gjøre så lenge æ sjøl ikkje synes d e ubehageli..

Jeg liker og ligge halveis på magen, men ligger jeg for lenge blir det vill herjing i magen. Junior liker ikke og få mindre plass tror jeg. ligger jeg helt på magen, begynner han og sparke med en gang, vist ikke han sover da.[:)]

Så lenge mor har det godt,har bebisen det godt!!![;)]
Men på slutten,2-3 siste ukene,så skal man helst ikke ligge på verken mage eller rygg...

Back
Topp