Ligge på magen?

T-40544750

Andre møte med forumet
Noen som ligger på magen her? Er 12+1 idag og elsker å ligge på magen… husker ikke når jeg sluttet med det sist.. men føler jeg kan fortsatt ligge på magen.. for kjenner ikke den lille kulen enda..

Jeg sover på magen, er 10+0. Forrige gang lå jeg på magen helt til magen var i veien og det ble ukomfortabelt.

Jeg sover på magen, er 10+0. Forrige gang lå jeg på magen helt til magen var i veien og det ble ukomfortabelt.
Samme her! Følte at jeg kunne ligge lenge på magen, men likevel føltes de siste mnd utrolig lange ut med å ligge på siden :smiley-ashamed004 Var så godt å legge seg på magen etter fødsel!

Med første lå jeg på magen ganske lenge, helt til det ble ukomfortabelt. Tror det var rundt uke 18-20 en gang. Siden det har jeg ikke klart å sove på magen:(

Har allerede begynte å sove mest på siden, 12+6 og første graviditet.Tenkte jeg burde venne meg av det å ligge på magen før jeg faktisk ikke kan gjøre det lengre :smiley-ashamed004

Sov på magen frem til uke 17/18 sist svangerskap, altså leeenge, men sålenge d ikke var ubehagelig så var det greit sa lege‍:D
Veldig inviduelt tror eg. Denne gangen sove eg allerede 80% på siden og er 8+6

Back
Topp