Ligge på magen?

jimn

Elsker forumet
Synest dokke det er greit at småtisane våre ligger på magen no? Det sitter litt enno her at dei helst ikkje skal det. Nikoline legger seg ofte over på magen. Snur ho vist det passer seg, vist ikkje får ho berre sove. Rekner med det er ok no, men greit å vite ka dokke gjere[:)]

marcus ligger i veldig mange forskjellige stillinger hver natt, også på magen.
men er ikke like nervøs for det nå lenger, som jeg var før.

kan ikke akkurat kontrollere det lengre..siden hun ligger på eget rom..
men hun ligger mest på ryggen eller på siden!

ORIGINAL: tina-75

marcus ligger i veldig mange forskjellige stillinger hver natt, også på magen.
men er ikke like nervøs for det nå lenger, som jeg var før.

signerer!

Stine ligger som hu vil, det har hu gjort leenge nå.. kan jo ikke styre det når de snur seg selv, da får en jobb hele natta da..[:-]

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

Sara får ligge som ho vil som regel...men jeg snur henne rett vei (med hodet på puta) når jeg legger meg da....for da ligger ho som regel med hodet i fotenden eller på tvers oppå dyna..[:D]
Hehe... sånn e Emil å... Men han har vi lagt på magen nestn hele tia... For han villa itj sovne på ryggen. Snudd han når vi gikk å la oss da.

Trym begynte å legge seg på magen rundt 6-7 mnd,
jeg tok det opp med helsesøster, hun sa det var helt greit.
Men kan ikke overvåke de om natta eller når de sover.
De finner favoritt stillinger..slik som det vi gjør [;)]

Så jeg vil tro det er helt greit [:D]

ORIGINAL: Miss_Stine

Stine ligger som hu vil, det har hu gjort leenge nå.. kan jo ikke styre det når de snur seg selv, da får en jobb hele natta da..[:-]

samme her.
Vi ga opp å legge han over på siden da han var 8 mnd[:)]

Takker for svar[:)] Ser at det ikkje er meir å tenke på[:D] 

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

Sara får ligge som ho vil som regel...men jeg snur henne rett vei (med hodet på puta) når jeg legger meg da....for da ligger ho som regel med hodet i fotenden eller på tvers oppå dyna..[:D]

signerer[:D]
hihi...
hun ligger ALDRI den rett veien når vi er å ser til henne[8D]

Her soves det myyyye på magen...han velger den stillingen selv, og han sover såååååå godt.

Er ikke nervøs for det lenger nå, så jeg lar han bare ligge[:)]

Synes det er helt greitt jeg.. de snur seg jo selv. Ben ligger ofte på magen om natta nå. Mye fordi han reiser seg opp, og legger seg fremover igjen.

ORIGINAL: Guttemammaen

Hadde nok ikke brydd meg om det så mye lenger nå. Daniel ligger i pose han, så da ligger han på ryggen uansett. 
signerer denne[:)]Men nå er han blitt så sterk i kroppen at uansett om Tobias ligger i fastbindt pose så snur han seg altid fremover,og legger seg på magen oppå dyna[;)]Jeg snur han tilbake noen ganger i løpet av natta,men han flytter seg alltid tilbake igjen med magen på dyna,så det er nok favorittstillingen det[:D]Tenkte å ta vekk selen til posen i disse dager,slik at han bare ligger i posen uten at den er fastbindt[;)]

oliver gjorde det veldig tidlig.
tok det opp med helsesøster og da sa ho at så
lenge han la seg sånn selv, så klarte han å snu seg om han ikke
fikk puste [:D]

ORIGINAL: Miss_Stine

signerer 

Lar han ligge på magen om han sover sånn, eller han ligger helst på knærene sine, kje rett på magen.

Jeg pleier å snu henne når jeg ser hun ligger på magen men når jeg ikke ser det er det ikke mye jeg kan gjøre [:)].

Jeg tenker ikke på det mer, det var fram til hu snudde seg selv (6mnd) da lot vi henne sove slik

Back
Topp