Ligge på magen?

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Øver dere mye på det? Er sjelden her :p ligger mest på min mage på magen. Men han er sterk. Ligger lenge med hode opp om eg legger han på magen. Men hodet er så tungt at han velter rundt av og til :p

samme her -vi er altfor dårlig på det. Men han ligger mye på oss, så det blir hans magøving:shy:

Prøver å huske på å gjøre d minst en gang hver dag, men ikke alltid jeg husker det en gang :P men blir litt å ligge mage mot mage da, så får trent litt slik, blir litt greier etterhvert når hun blir mer nysgjerrig tror jeg, her en dag la jeg henne på magen prøvde hun ikke å løfte hodet en gang var visst godt å bare ligge med nesa ned i golvet :P

Sikkert altfor lite her... Føler jeg hele tiden ligger et skritt bak... Kommer ikke på at han ikke er nyfødt baby lenger... Legger han litt på magen på stellebordet når vi skifter og litt i gulvet... Men blir fort sint og lei... Løfter hodet veldig når han ligger på brystet vårt da :)

Trener litt på magen hver dag i babygymmen, i tillegg til at han løfter hodet mye når han ligger på brystet mitt :)

Prøver å trene hver dag, men er altfor lett å glemme når det skjer mye. Samme med knipingen ;)

Helsesøster var skikkelig imponert over hvor sterk lillebror er, og ble overrasket da jeg sa at vi aldri øver. :P
Han ligger endel mage mot mage; men det er det. Han legger ikke hodet ned når han blir sliten heller,blir bare sinna. ☺️

Prøver å gjøre det hver dag nå men hender vi glemmer det av :P Samme gjelder med knipingen, var flinkere i starten men nå har det dabbet veldig av. Må skjerpe meg! :P

Uff, skulle ønske jeg huska mer på den knipingen. Kommer på det når jeg må løpe etter ungen, hoster eller ler :o :P
Jeg prøver å ha fast rutine når jeg ammer for natta. Hadde det med første og det funket fint :)

Back
Topp