Øver dere mye på det? Er sjelden her ligger mest på min mage på magen. Men han er sterk. Ligger lenge med hode opp om eg legger han på magen. Men hodet er så tungt at han velter rundt av og til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å trene hver dag, men er altfor lett å glemme når det skjer mye. Samme med knipingen
Prøver å trene hver dag, men er altfor lett å glemme når det skjer mye. Samme med knipingen
Uff, skulle ønske jeg huska mer på den knipingen. Kommer på det når jeg må løpe etter ungen, hoster eller lerEr flinkere til å knipe enn å trene på mageleie
Lag deg rutine på det, f.eks. når du passerer et lyskryss eller ser en reklame på tv elno....Uff, skulle ønske jeg huska mer på den knipingen. Kommer på det når jeg må løpe etter ungen, hoster eller ler
Uff, skulle ønske jeg huska mer på den knipingen. Kommer på det når jeg må løpe etter ungen, hoster eller ler
Jeg prøver å ha fast rutine når jeg ammer for natta. Hadde det med første og det funket fintUff, skulle ønske jeg huska mer på den knipingen. Kommer på det når jeg må løpe etter ungen, hoster eller ler
Det gjorde jeg i starten nå og det syntes jeg funka bra Får prøve å starte med det igjenJeg prøver å ha fast rutine når jeg ammer for natta. Hadde det med første og det funket fint