Ligge på magen

Babyglede

Elsker forumet
Noen tips til ka eg kan gjere med mageligginga til Jacob?
Han skal ikkje holde hodet oppe, skal berre ligge å kose. Som oftest sovner han berre...
Er veldig aktiv ellers, men baler altså litt med treninga... :)
 
Sovner han selv om han ligger på gulvet?

Jeg lå til og begynne med, hode mot hode, på gulvet og pratet og lagde lyder.:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg legger han på sjeselongen slik at han får god sikt, også setter jeg meg forran å snakker (evt med leke).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sovner han selv om han ligger på gulvet?

Jeg lå til og begynne med, hode mot hode, på gulvet og pratet og lagde lyder.:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp, sovner da også... Eller nesten iallefall. Gidder iallefall ikkje løfte hodet. Han løfter det ein del når han ligg på magen til pappaen eller når me holder han opp mot skuldera, så han kan løfte det. Berre ikkje når han ligg på golvet eller i leikegrinda...
 
Jepp, sovner da også... Eller nesten iallefall. Gidder iallefall ikkje løfte hodet. Han løfter det ein del når han ligg på magen til pappaen eller når me holder han opp mot skuldera, så han kan løfte det. Berre ikkje når han ligg på golvet eller i leikegrinda...
Prøvd og sette et speil foran han, på gulvet eller i lekegrinden?:) her er det hvertfall gøy og se på seg selv:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Prøvd og sette et speil foran han, på gulvet eller i lekegrinden?:) her er det hvertfall gøy og se på seg selv:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det var ikkje dumt... :) Han blir storfornøyd når han ser seg selv i badespeglet, så kanskje det må prøves. :)
 
Legg ham på brystet ditt mens du ligger på ryggen. Hjelp til ved å holde rumpen hans nede, og holde armene til babyen under ham/henne. Det kan også være lurt å legge ham på magen på stellebordet når du bytter bleie, da får babyen flere korte treningsøkter hvert dag.
 
Back
Topp