Ligge på magen..

roni

Betatt av forumet
Er babyene deres flinke til å ligge på magen og trene??jeg legger gutten vår på magen for å trene hver dag men han gidder ikke løfte hode noe særlig.han ligger bare og slapper av og koser seg:p
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nja. Kommer litt an på. Han blir fort kjei.
Han trener nok mer når han ligger oppå meg og titter sammenlignet med på stellebordet eller leketeppet sitt.
Han har fortsatt ''rockehodet'' men er blitt sterk :)

Nå i di siste ukene har jeg lagt han mye på magen på leketeppet, han løfter hodet å er nysjerrig. Men nå vet ikke jeg hva som er normalt å ikke nornalt så vet ikke om han er flink eller ikke. Han elsker å ligge på magen vår å kikke på enten meg el far :) å ligge på underarmen til far kunne han gjort døgnet rundt å over skuldra. Legger vi han i armene klikker han helt det skal han absolutt ikke. Men han er flink til å sitte i vippestol, da koser han seg :)

❤gutt født 27/6❤

Gutten vår liker også å ligge på meg men legger jeg han på gulvet eller stellematta blir han bare liggende..har ei helsesøster som maser veldig om dette så kjenner jeg blir litt stressa:confused:

Noen som har erfaring med denne??

Vedlegg

• 1377291099625.jpg
    1377291099625.jpg
    31,7 KB · Visninger: 72
Mini er kjempeflink til å trene :) Han løfter overkroppen også, og holder hodet forholdsvis rolig. Det deiser ned om han blir sliten, men tror han er sterk for alderen :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

er dessverre dårlig til å legge han på golvet, men ska bli bedre :p men når han ligg på fanget så e han fryktelig flink å løfte hodet :)

Tom-Odin - 27.07.11<3. Trym-Christoffer - 29.07.13 <3

Her er storesøster veldig flink å legge han på gulvet.
Men det er ikke lenge han liker å ligge der.
Han er flink til å løfte hodet, men liker ikke å ligge på magen hvis det ikke er oppå meg :P

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Hun liker ikke å ligge på magen, så jeg lar henne ikke ligge så lenge av gangen, men vi tar det heller oftere. Jeg prøver å legge henne på magen hver gang hun er våken, noen ganger på leketeppet på gulvet, og noen ganger i sofaen eller på stelleunderlaget, i tillegg til de gangene hun er på magen på meg. Hun begynner å bli flink og kan løfte hodet høyt, hvis hun gidder.

Her ligger snuppa nesten bare på magen når ho er våken, hun blir bare misfornøyd når hun ligger på ryggen:) så hun er veldig flink til å løfte hode:)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Legger snuppa på magen noen ganger for dagen, blir sterkere og sterkere i nakken :) noen ganger sovner hun :) hun liker godt å ligge under babygymen, følger godt med nå.

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Hun liker best å ligge på ryggen og på siden. Når hun ligger på magen er hun ikke så ivrig på å løfte hodet. Legger det heller til ene siden.
Må nok jobbe mer effektivt med det framover!

Minsten her blir litt små irritert når me legg han på magen, pluss han bare sutte på armen, klærne eller det som måtte være i nærheten av munnen hans :P Så han er ikke flink å løfte hodet når han ligger på lekematta, oppå oss deimot er han kjempe flink og sterk ;)

Takk for alle gode svar:)
Trodde d bare var min baby som var "lat" men godt å høre d er flere:)

Hu her løfter hodet fint over alt. men liker ikke å bli slitent så hu detter ned med hodet. Da blir det mye grining når hu ikke får det opp igjen. Men hu liker veldig å sitte. Her om dagen satte hu seg opp på fanget mitt. Er detveldig tidlig?

Han var lat på magen en stund, men siste ukene er han blitt både stødig og mye mye mer tålmodig på det. Forrige uke begynte han å rulle mage til rygg da, så nå bestemmer han selv ;-)

Hvor mange uker er han?

Han er 12 uker i dag, og gjorde det første gang tror det var ons i forrige uke. Men han har enda ikke rullet rygg til mage enda! Trodde det var den veien de egentlig "skal" kunne først??? Ruller også kun mot sin høyre side foreløpig. Ble ganske overraska jeg, hadde ikke venta rullings enda jeg.

Back
Topp