Ligge på magen

MarsMamma2015

Betatt av forumet
Dette er litt sånn teit og kanskje typisk førstegangsspørsmål, men kan det være farlig å ligge på magen? Er det mulig å mose babyen inni der? Få lagt den i klem eller noe? Tenkte på det når jeg solte meg på et håndkle på et svaberg i dag, bare ;)

Det tror jeg ikke! Det er mye mer ubehagelig for deg enn for babyen!

Jordmor sa til meg at det var smart å støtte opp med litt puter hvis man ligger helt flatt på magen, men at mest sannsynlig ville jeg syntes det er ubehagelig hvis ikke umulig jo lenger tiden går. Men at det ikke er farlig. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ungen er jo godt polstret inni der, skal mye til for å skade den, er mere deg som det er ubehagelig for, sa jordmor til oss... men klart, ligger du på magen og noen går på ryggen din, kan det jo hende det er skadelig (så med andre ord, unngå ekstreme tilfeller)

Klarer ikke ligge på magen da det er ubehagelig , Misunner de som er brune og har farge bak på beina og hehe :)

:)

Misunner de som er brune og har farge bak på beina og hehe :)

:)

Hehe, ja det er akkurat det. Var ikke noe problem nå i syden, var tjukke madrasser på solsengene, så magen fikk liksom plass "nedi" madrassen. På håndkle på et svaberg ble det derimot rimelig annerledes ;) Men jeg er egentlig ikke særlig opptatt av å bli brun, så det skal gå veldig bra..

Ikke farlig!! :-)

Back
Topp