ligge på magen...

Finnsikkemer

Forumet er livet
fler som syntes det begynner å bli rart? :P :P

jeg ligger aldri på magen så det har jeg ikke tenkt over:-) men jeg vet att jeg av an eller annen grunn savnet det sist jeg var gravid.. Hehe..
men jeg gruer meg til å ikke kunne ligge på ryggen lengre... det var tøft sist,men det er heldigvis lenge til enda:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Jeg har ikke kjent at det har blitt rart enda, men vet hva du mener for det ble det etter ca første trimester med begge de to andre. men nå er det mer vondt i puppene å ligge på magen så det er litt problematisk likevel :P

Ligger alltid på magen i liggende skytter stilling, men ene kneet ut i nesten 45grader:) da får magen litt plass å det er lettere å puste:) skal ligge sånn til magen blir så stor at kneet løftes:p

Går greitt å ligge på magen, men får ganske vondt i ryggen om jeg gjør det ;)

Ligger alltid på magen i liggende skytter stilling, men ene kneet ut i nesten 45grader:) da får magen litt plass å det er lettere å puste:) skal ligge sånn til magen blir så stor at kneet løftes:p

Sånn jeg ligger oxo :P men siden jeg sliter sånn med luft i magen :) hender det jeg ligger ordentlig på magen får å få ut luft :P

får vondt i bekkenet og puppene når jeg ligger på magen :P.. men jeg kjenner at hvis jeg skal ligge på magen så må underlaget være helt flatt, blir det litt forhøyning der hvor magen er så blir det ubehagelig for magen sin del :P

Sånn jeg ligger oxo :p men siden jeg sliter sånn med luft i magen :) hender det jeg ligger ordentlig på magen får å få ut luft :p

Tips angående luft: Vi er anatomisk laget slik at luften passerer lettere ut om vi ligger på venstre side. Det passer også med hvordan vi bør ligge etter hvert som vi kommer langt uti svangerskapet :-)

Tips angående luft: Vi er anatomisk laget slik at luften passerer lettere ut om vi ligger på venstre side. Det passer også med hvordan vi bør ligge etter hvert som vi kommer langt uti svangerskapet :)

Men da må jeg puste pust da jo hahaha!!! Men kan jo prøve meg på det :P se om det hjelper litt hehe :P

Jeg klarer ikke å ligge på magen, er så ubehagelig/vondt :s klarer ikke at samboer heler har armen hvilene over magen når vi sover .. samme med stramme bukser osv.. har ikke no mage eller noe.. bare meg som har det sånn? Hvis jeg ikke spiser ofte gjør det å vondt i magen.. svir på en måte..

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Ja begynner å synes det er litt ubehagelig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Akkurat samme som meg! Ligger egentlig flatt på magen til vanlig men har ligget sånn helt fra uke 2 ca. Vet ikke hvorfor da jeg ikke har mage eller vondt i pupper men er ubehagelig å ligge direkte på magen... Merkelige greier! :)

Akkurat samme som meg! Ligger egentlig flatt på magen til vanlig men har ligget sånn helt fra uke 2 ca. Vet ikke hvorfor da jeg ikke har mage eller vondt i pupper men er ubehagelig å ligge direkte på magen... Merkelige greier! :)
Ja jeg veit:) man puster så mye bedre da:)

Back
Topp