Finnsikkemer
Forumet er livet
fler som syntes det begynner å bli rart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
litt skriveleif eller?Ille pga mahen, mem bekken og brystene
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ligger alltid på magen i liggende skytter stilling, men ene kneet ut i nesten 45grader da får magen litt plass å det er lettere å puste skal ligge sånn til magen blir så stor at kneet løftes
Haha ja litt skriveleif!!litt skriveleif eller?
Hehe jeg legger meg da i fosterstillingSånn jeg ligger oxo men siden jeg sliter sånn med luft i magen hender det jeg ligger ordentlig på magen får å få ut luft
Sånn jeg ligger oxo men siden jeg sliter sånn med luft i magen hender det jeg ligger ordentlig på magen får å få ut luft
Tips angående luft: Vi er anatomisk laget slik at luften passerer lettere ut om vi ligger på venstre side. Det passer også med hvordan vi bør ligge etter hvert som vi kommer langt uti svangerskapet
Ligger alltid på magen i liggende skytter stilling, men ene kneet ut i nesten 45grader da får magen litt plass å det er lettere å puste skal ligge sånn til magen blir så stor at kneet løftes
Ja jeg veit man puster så mye bedre daAkkurat samme som meg! Ligger egentlig flatt på magen til vanlig men har ligget sånn helt fra uke 2 ca. Vet ikke hvorfor da jeg ikke har mage eller vondt i pupper men er ubehagelig å ligge direkte på magen... Merkelige greier!