Ligge på magen :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ ligg fortsatt på magen...Kossn ligg dokk ainner no ?

Jeg foretrekker å ligge på venstre side eller magen, men magen sliter jeg med, siden kulen er blitt så stor :P
Og legger jeg noe under bena, så den kommer litt opp, så virker det som junior klager uansett :P
Så da ender jeg som regel opp med å ligge på venstre side uansett :P

Jeg kan ligge på magen i senga vår. Den er myk nok til at det ikke føles som om jeg moser babyen inn i der
Men nå liker jeg heldigvis best å ligge på siden!

Har et skranglete bekken og vond rygg,så jeg klarer ikke å flytte på meg igjen om jeg prøver å sove på magen..så her sover jeg på siden!;)

Ligger til en av sidene, men symfyseløsningen har kommet snikete i det siste så blir mye rygg :/

Har aldri lagt på magen, kun om vi leker på gulvet.
Men det er ikke så behagelig lenger...merka det tidligere i dag når vi lekte gjemsel

Våkner som regel på morgenen av at jeg ligger på magen, å at lillebror i magen ikke er fornøyd me det ;) Ligger vel får det meste på en av sidene. Kan ikke ligge på ryggen, for da føles det som jeg kveles :/

ligger på magen, med en fot opp på siden oppå en pute.. Funker fint med stor mage det. 

Liker ikke å ligge på magen til vanlig, så gjør det iallefall ikke nå. Ligger på ryggen eller siden som jeg ellers gjør.

Ligger enten på en av sidene eller sånn halvveis på rygg. Kan ikke ligge ordentlig på rygg, for da presser livmora på vena cava og jeg blir møkkdårlig.. Lå vel sist på magen i uke 14-15? Mini liker det ikke hvis jeg prøver. Og jeg liker det heller ikke, det er bare vondt. 

Ligger vanligvis på siden eller ryggen. Og det har ikke endret seg.

Back
Topp