Ligge på magen???

*Izzie*

Flørter med forumet
Er det noen som fremdeles ligger på magen om natta? Jeg ligger sånn halvveis på magen, og halvveis på siden... Ligger bra, men er litt redd for å mose jentungen inni der... går det an??  Er det farlig??

Spurte jordmor om dette på sist kontroll, hun sa at det ikke var farlig. Så lenge det ikke er ubehagelig, så kan du ligge sånn. Men blodtilførselen til barnet blir bedre når man ligger på siden visstnok.

jordmora mi sa at det gikk helt fint. jeg gjør det fortsat. gjorde det fram til dagen jeg fødte de andre gangene. hun sa at barnet kan ikke bli skvist, og de vil garantert si fra med mye spark om de ikke liker det. (visst ikkje de stopper å sparke kan det være at de ikke liker det) var beskjeden jeg fikk. absolut ikke farlig.

91modell skrev:
jordmora mi sa at det gikk helt fint. jeg gjør det fortsat. gjorde det fram til dagen jeg fødte de andre gangene. hun sa at barnet kan ikke bli skvist, og de vil garantert si fra med mye spark om de ikke liker det. (visst ikkje de stopper å sparke kan det være at de ikke liker det) var beskjeden jeg fikk. absolut ikke farlig.

Godt å høre, for sånn ligger jeg og.

Jeg sover også for d mestebpå siden. Magen blir liksom så rar da jeg ligger på ryggen. Stramt

Det beste for barnet skal visst være om mor sover på venstre side (søk det opp så finnes det en del artikler om det) så det prøver jeg å gjøre. Jeg gjør det som regel uansett men tenker ekstra på det nå.

Spurte jordmor om dette jeg og:)

Og hun sa "Bare ligg på magen så mye du vil, velsa sier ifra om det er ubehagelig for henne inni magen:)"
Sover sååå mye bedre etter at jeg lot meg selv ligge litt mer på magen en bare helt på siden..:)

Back
Topp