Ligge på magen?

Tweak

Forumet er livet
Jeg sliter litt med å sovne om kvelden... Jeg er så vant med å sovne på magen at det er vanskelig å finne roen i noen annen liggestilling, og det går jo fint å ligge på magen enda, men det føles litt ut som om jeg krønsjer babyen så  jeg vil liksom ikke! Prøver så godt jeg kan å ligge litt på skrå men det tar tiid før jeg sovner og det er så kjipt! :-(

Men plutselig blir det jo umulig å ligge på magen frem til melkesprengen er over i august en gang kanskje, så det er vel bare å venne seg til å ligge på siden...

Jeg ligger også på magen =) Det er ikke farlig det =) En kjenner selv når det blir ubehagelig å ligge på magen =) Så ikke bekymre deg over det =)

Ikke no problem å ligge der så lenge du ikke føler noe ubehag med det...

Magen sier selv i fra når det ikke går lengre.

Babyen plages ikke av at du ligger på magen... du kjenner selv når det blir ubehagelig :)
Sov godt! :)

legg deg på magen du å såv mens du kan, ingen så har tatt skade av d. Å du merke d nesten ikje når du ikje ligge på siå leger d bare blir naturligt å ligga annderledes...

Jeg MÅ også sove på magen, og det er ikke farlig i det hele tatt!
Den lille ligge godt beskyttet inni der..
Må finne meg ny sovestilling når det begunner å bli ubehagelig...men det er nok en god stund til ennå!

Back
Topp