Ligge på magen

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Malin har begynt å like å ligge på magen nå. Før stressa hu litt fordi det var tungt å holde hode oppe for lenge. Nå kan hun ligge slik med hode langt opp lenge før hun blir lei. Kjempe bra trening for de små [:D] 

martine liker ikke å ligge så mye på magen, men legger hun på magen innimellom så hun får trenet seg, bra trening for de små[:)] 

mats hyler med en gang han kommer på magen,men han elsker og ligge på magen på bryste mitt og holde hodet oppe.. hmm

føler lissom at han ligger så langt etter de andre...vill jo lissom ikke la han ligge der og hyle..

han er lissom så flink når han ligger på kassa mi men når han ligger avleine akkurat som han ikke gidder og prøve en gang...

Det er ganske vanlig at babyene ikke liker d enda.. Men bare prøv hver dag og når han er i godt humør. Bøy deg ned å se på han og smil. Bar korte perioder så han ikke blir lei. Er sikker på at han snart liker d bedre..[;)]

han løfter det ikke så høyt opp at han ser meg litt vanskelig da...
men skal ringe fysen igjen denne uka han har ikke blitt noe bedre i nakken...

Kansje han har vondt stakkars.. Håper fysio finner ut av d..

han ligger bare på den ene siden med hodet han har vært hos fysen en gang før og det hjalp ett par dagen men bare blitt værre og være nekter og legge hodet på andre siden....

ORIGINAL: ludri

Malin har begynt å like å ligge på magen nå. Før stressa hu litt fordi det var tungt å holde hode oppe for lenge. Nå kan hun ligge slik med hode langt opp lenge før hun blir lei. Kjempe bra trening for de små [:D] 

Hun var jammen sterk i nakken sin!!! Skjønner jeg må bli flinkere til å huske å legge henne på magen....

Back
Topp