Ligge på magen...

sølvi86ogTheaIrene

Forumet er livet
Jeg elsker å ligge på magen,men kjenner at der er på tide at jeg slutter med det for det føles ut som jeg ligger på en ball.
Noen andre som har det sånn?

nei, gudskjelov ikke :-D Forrige gang lå jeg lenge på magen, ved at jeg tok det ene beinet, nei kneet, langt opp på sia, hehe.

lnie skrev:
nei, gudskjelov ikke :-D Forrige gang lå jeg lenge på magen, ved at jeg tok det ene beinet, nei kneet, langt opp på sia, hehe.

Jeg gjorde det også forrige gang,men nå føler jeg det ikke går :(

Samme her! Elsker å ligge på magen, men er ikke bare bare det nå lenger nei:p ligger halvveis på magen og på sida, med dyna litt oppunder magen:)

Jeg må liksom bare sovne på magen men våkner alltid på ryggen. Sist endte jeg med å finne et kompromiss med å ligge på siden med ene foten trukket godt opp og ei pute foran magen som støtte. :-)

Å jøss, nei det sliter jeg ikke med enda. Sist gang måtte jeg også trekke kneet opp etter hvert, men jeg lå nå på magen hele svangerskapet jeg. Var mye verre etter at ungen kom ut og jeg fikk melk. Da var puppene så store at ikke det gikk an å ligge på magen, og de var dritvonde også! Og de var seriøst store også. Jeg passet ikke den største BHen i undertøysbutikken, det var en I-cup... Kjenner at jeg gruer meg;(

Nei, har så vidt begynt å merke noe nå jeg

lnie skrev:

Sign, håper jeg kan gjøre det denne gangen og!

SF100808 skrev:
man skal jo ikke ligge på ryggen da man er gravid..

Dette gjelder ikke hele svangerskapet nei, men kun de siste ukene/mnd.. Altså når magen er så stor at det føles ubehagelig å ligge på ryggen pga pust, sirkulasjon osv. Grunnen til dette er at den store livmoren presser på hovedpulsåren og derfor kan forårsake uhelige hendelser. 

Jeg ligger enda på magen jeg, selv om jeg kjenner det! Syns det føles ut som en slags oppblåst "prompepute" :P haha.. Husker det var det første jeg tenkte sist gang også, og da sov jeg på magen til ca uke 30 :) Og da var magen min stoor, med folk som spurte om det var like før.

Ikke nødvendigvis akkurat uke 20, men er det da det føles ubehagelig for deg er dèt det rette for deg :) I mitt forrige svangerskap syns jeg dette gikk greit å sove på rygg til ca uke 34.. Da merket jeg det på pust og sirkulasjon. Så de siste 5-6 ukene ble det ikke mye søvn på meg, da jeg sover dårlig på sidene :P heh. Men alt hva man ikke overlever, ikke sant! ;D

har ligget på magen hele sv.skapa eg. blir ganske stor, men ligger med kneet opp og delvis på magen så går det fint:)
har ikkje hatt noe problem med det iallefall:)

Back
Topp