Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sjanetta
Klarer ikke å ligge på magen lengere jeg, synes det.er skikkelig ubehagelig allerede. André.som har det slik?[:)]
ORIGINAL: supermomma
jeg hadde hørt før at man helst ikke skulle ligge på magen når man var gravid. jeg prøver så godt jeg kan å da ikke ligge på magen, men på siden, men til slutt må jeg bare synes nemmlig det er best å ligge på magen, men takkler ikke å ligge på ryggen.
ORIGINAL: Hope4 med ny spire
jeg hadde hørt før at man helst ikke skulle ligge på magen når man var gravid. jeg prøver så godt jeg kan å da ikke ligge på magen, men på siden, men til slutt må jeg bare synes nemmlig det er best å ligge på magen, men takkler ikke å ligge på ryggen.
Man kan ligge på magen ganske så lenge...Ingenting som er farlig ved det....[:)] Jeg klarer ikke og ligge på ryggen eller på siden så gruer emg til jeg ikke kan ligge på magen lenger...
Men er absolutt ikke farlig altså, babyen er så polstra [:)]
ORIGINAL: **Haley**
ORIGINAL: Hope4 med ny spire
Man kan ligge på magen ganske så lenge...Ingenting som er farlig ved det....[:)] Jeg klarer ikke og ligge på ryggen eller på siden så gruer emg til jeg ikke kan ligge på magen lenger...
Men er absolutt ikke farlig altså, babyen er så polstra [:)]
Jupp!Jeg har både lest og fått beskjed fra lege og jordmor at så lenge en får til å ligge på magen så gjør det ingenting. Men den dagen det blir vondt så bør man naturligvis finne en annen posisjon! Vi kjenner ubehaget lenge før babyen[;)]
ORIGINAL: lille_pus
Eg ligger alltid på magen, forrige gang klarte eg det nesten helt til 9 mnd.