ligge på magen

sjanetta

Gift med forumet
Klarer ikke å ligge på magen lengere jeg, synes det.er skikkelig ubehagelig allerede. André.som har det slik?[:)]

Klarer ikke å ligge helt flatt på magen lenger nei, må ligge litt på siden fro at det ikke skal bli ekkelt.. Så er tydeligvis noe der[:D]

Ohh yeah!!
Begynte nok i uke 7 ca...

jeg klarer det ja, og syns det er deilig å sove på magen nå, men jeg sliter når jeg skal ligge på hardt underlag[&:]
Da er det snakk om å ligge på mage med beina strekt ut ja

Nope, ligger på magen, gjort det til ca 5 mnd med alle sammen, pakker dyna rundt så går det seg til [:)]
Men kjenner jo at det er noe der, men vet jo og at det ikke er farlig og ligge på magen så [;)]

går fint en liten stund av gangen,
men så må jeg snu på meg[:D]

ORIGINAL: sjanetta

Klarer ikke å ligge på magen lengere jeg, synes det.er skikkelig ubehagelig allerede. André.som har det slik?[:)]

Som eg skulle sagt det sjøl.. Eg syns da e skikkelig ubehagelig og litt vondt...

jeg hadde hørt før at man helst ikke skulle ligge på magen når man var gravid. jeg prøver så godt jeg kan å da ikke ligge på magen, men på siden, men til slutt må jeg bare synes nemmlig det er best å ligge på magen, men takkler ikke å ligge på ryggen.

ORIGINAL: supermomma

jeg hadde hørt før at man helst ikke skulle ligge på magen når man var gravid. jeg prøver så godt jeg kan å da ikke ligge på magen, men på siden, men til slutt må jeg bare synes nemmlig det er best å ligge på magen, men takkler ikke å ligge på ryggen.

Man kan ligge på magen ganske så lenge...Ingenting som er farlig ved det....[:)] Jeg klarer ikke og ligge på ryggen eller på siden så gruer emg til jeg ikke kan ligge på magen lenger...

Men er absolutt ikke farlig altså, babyen er så polstra [:)]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

Man kan ligge på magen ganske så lenge...Ingenting som er farlig ved det....[:)] Jeg klarer ikke og ligge på ryggen eller på siden så gruer emg til jeg ikke kan ligge på magen lenger...

Jupp!Jeg har både lest og fått beskjed fra lege og jordmor at så lenge en får til å ligge på magen så gjør det ingenting. Men den dagen det blir vondt så  bør man naturligvis finne en annen posisjon! Vi kjenner ubehaget lenge før babyen[;)]

ORIGINAL: **Haley**

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

Jupp!Jeg har både lest og fått beskjed fra lege og jordmor at så lenge en får til å ligge på magen så gjør det ingenting. Men den dagen det blir vondt så  bør man naturligvis finne en annen posisjon! Vi kjenner ubehaget lenge før babyen[;)]

aaah:) det var betryggende å høre:) da blir det bare mage soving på meg, gjorde det sist svangerskap også helt til uke 41 jeg lå på magen/siden da, men hadde bekkenløsning så det kjentes ut som hofta mi skulle komme igjennom den andre hofta (øvre del når jeg lå på siden)
likeledes var det å gå, men da var det hælene som kjentes ut som kom ut. håper jeg slipper å gå over denne gangen da. Skal det ikke vanligvis gå litt kjappere med nr 2?

Fortsatt ingen problem her. Skal nyte det så lenge jeg kan[;)]

ligger på magen så lenge magen lar meg få lov til[:)] men begynner å føler litt ubehagelig i d siste ja

Jeg sover best på magen![:D] Lå på magen lenge med første, håper det går greit like lenge denne gangen også.[:)]

ORIGINAL: Modic

Jeg klarer ikke å ligge noe særlig på magen lenger, jeg, men det er på grunn av puppene...

Sign!

ORIGINAL: lille_pus

Eg ligger alltid på magen, forrige gang klarte eg det nesten helt til 9 mnd.

samme her.. :-)

Jeg har bare ikke tort å ligge på magen jeg, blir bare helt automatisk at jeg ligger på ryggen eller sida..

Jeg blir direkte uvel av å ligge på magen, kvalm og uggen.. Så her bytter jeg fra side til side ettersom kvalmen setter seg. Første trimester er jammen artig..

også syns jeg at det virker litt rart å ligge oppå babyen ettersom magen vokser så holder meg til mageligging. Forrige svangerskap leste jeg til og med noe tull om å sove på den ene siden var bedre for fosteret- men heldigvis har jeg helt glemt hvilken side og hvorfor nå og har ikke tenkt til å finne ut av det.
Men støtter dere som har fått info fra lege om at det ikke er farlig å ligge på magen dersom man ikke har det ubehagelig. Kroppen sier jo ifra dersom man gjør noe som er helt galt;)

Back
Topp