Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
dette er nok et dumt spørsmål fra meg.. men er det ok å ligge på magen (fram til man får så stor mage at man ikke kan da selvfølgelig[:D]) ..??.. jeg sover alltid på magen, å kom til en natt å lure på om det ikke var så bra???
Trur du trygt kan ligge på magen noen uker til ja!
Sjøl unngår eg å ligge på magen no, syns det er ubehagelig. Og så er det jo en ca 30 cm lang baby inni der som blir litt pressa...
Ligger godt på magen enda jeg...[8|] ...men jeg bærer litt høyt og "inni" magen, så har ikke sånn tutmage.....men har fått beskjed om at hvis jeg ligger godt så ligger vesla godt! De ligger godt beskyttet inni der
Det er først de siste par ukene jeg ikke har klart å ligge på magen. Prøver stadig, men det er ikke godt. Og det er et stoort savn! Favorittsovestillingen min! Men to måneder uten skal jeg nok klare.
Lå ofte på magen jeg også (ligger på magen og leser og løser kryssord før jeg sovner [:)] ), inntil for et par uker siden. Da begynte det å bli litt ubehagelig. Og det sier seg selv at man ikke greier å ligge på magen når det er nesten vondt.
Har faktisk begynt å ligge delvis på magen igjen i det siste. Men tror kanskje det er fordi at jeg har fått så mange barn før ( 4 stk) at jeg har god plass til jenta alikevel, så hun blir bare skjøvet litt ut på andre sida...
Jeg elsker å sove på magen jeg og, og kommer nok til gjøre det fram til magen blir for stor... Det største problemet mitt er at puppene er så vonde når jeg ligger på dem.... Til å med når jeg ligger på siden er de vonde...........[&:] Lurer på hvordan eg skal klare å sove etterhvert...synes det er pyton å sove på rygg.....[>:]
Jeg ligger også på magen, jeg tror at så lenge du legger deg på mage i søvne, eller ikke synes det er ubehagelig.. så er det ikke farlig. Regner med at kroppen sier i fra selv jeg [:D]
Halloen.....
Veit om flere som har Gjort det, Mora mi blandt annet lå på magen til hun var ca 6 - 7 måneder på vei, Og Ikkje klarte det lenger enn det...... [:D]