Ligge på gulvet

MammatilE

Glad i forumet
Hvor lenge av gangen ligger deres små under babygym å leker? Jeg føler at jenta mi ligger så korte perioder å leker før hun ikke orker mer..har aldri sett på klokken hvor lenge hun har ligget der så mulig at tida går fort bare :-P

Bv forum appen ♡

Lar han ligge til han er trøtt eller lei:) tiden varierer veldig og pleier ikke se på klokken så vet ikke akkurat hvor lenge :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Alt etter hvor trøtt hun er. Men kan ligge en god stund.. Liker å se oss og skal ha mye oppmerksomhet for tiden ;) Hun vil jo helst ha selskap når hun ligger på lekematten. Vesla ruller hit og dit og er øver på krabbestillingen nå.. Så er ikke lenge til det blir travle tider

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kan ligge lenge å leke seg :) elsker det :) tar henne opp litt før hun blir lei så det ikke blir noe negativ plass :) noen ganger rekker jeg ikke det da:p

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Det varierer veldig etter humøret hans. Noen ganger kanskje 5 min, mens andre ganger bare et par minutter. Han liker bedre å ligge på rygg eller bli båret.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke tatt tiden, men når hun er i godt humør kan hun sikkert ligge ca 20 min. før hun blir lei. Ligger mest på ryggen da, men snur henne så hun får lagt litt på magen også flere ganger om dagen.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Prøvde igår når hun ble lei, å snu henne over på magen, og når hun ikke orket det mer så rullet.hun over på rygg å lekte litt til før hun ble lei, da virket det som.om hun lå litt lengre før hun skulle opp :-)

Bv forum appen ♡

Gutten min kan ligge kjempe lenge, så lenge han er våken og mett. Tydelig at han trives godt både på rygg og mage:)

Alt fra 5 - 15 min.
Du kan jo forsøke å legge deg på magen med annsiktet foran henne for å motivere litt? Har hun ting å se på/ ta på osv?
Victor elsker å ligge å se seg i speilet som jeg fester på gymmen hans. :)

Alt fra 5 - 15 min.
Du kan jo forsøke å legge deg på magen med annsiktet foran henne for å motivere litt? Har hun ting å se på/ ta på osv?
Victor elsker å ligge å se seg i speilet som jeg fester på gymmen hans. :)

Har prøvd mye forskjellig idag for å motivere, og det virker som om det funker :-) leker, speil, grimaser, mage og rygg, har storkost seg på gulvet :-)

Bv forum appen ♡

Han ligger lenger på ryggen og siden så lenge han ikke er trøtt eller sulten. Han holder bare ut en lite minutt på magen :(

Jeg har heller ikke sett på klokken, men hun kan ligge ganske lenge på gulvet og leke, både på rygg og mage.

Det varierer VELDIG! Nå har han hatt en periode der han ikke har villet ligge på gulvet alene i mer enn maks. 5 minutter. I dag derimot rakk jeg å lage meg frokost, rydde i oppvaskmaskinen, gå på do, før han begynte å småknirke, og da var det fordi han var trøtt. Krysser fingrene for at han skal leke litt mer på egenhånd framover, erindrer at han har hatt perioder der han har kunnet leke i nesten en time alene :)

Back
Topp