Ligge- og sittestillinger.

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Jeg har begynt å kjenne den siste tiden at det er hardt/vondt/ubehagelig å sitte veldig foroverlent og å ligge rett på magen. Hadde ikke trodd det skulle komme så tidlig (er 14+3 nå).

Noen andre her som kjenner på behov for å justere stillinger?

Ja, jeg kjenner at det er ubehagelig å sitte foroverlent,det presser på der knøttet ligger da, og i tillegg hvis jeg ligger på siden med beina trukket opp mot meg så er det ubehagelig. Har ikke merket noe ubehag med å ligge på magen enda, der er det kun puppene det går ut over :b jeg er forresten 15+1 idag.

Ikke merket noe på slikt enda.. Så nyter det å sitte/ligge slik jeg vil :p er vel ikke så lenge igjen

Jeg har også merket det med å sitte foroverlent. Gjør også vondt om strikken på joggebuksa eller stilongsen ligger i linninga samtidig som jeg sitter. Å ligge på magen gjør mest vondt for puppene her også, men merker at magen er litt i veien da jeg trekker beina oppunder :) Er 14+1 i dag.

Hvis jeg deler beina går det fint å lene seg fremover. om jeg ligger på magen teekker jeg et ben opp og da går det fint...

Samme her med at det går bedre å ligge på magen hvis jeg trekker et bein opp på siden,sånn at jeg blir liggende litt på skrå. Dette med stillinger blir nok bare verre og verre for hver uke som går nå,men det er jo litt gøy også med disse påminnelsene om at det er noen inni der :-)

Jeg kan ikke sitte med beina i kors lengre. Da får jeg sinnsykt vondt i symfysen! Ellers sitter og står jeg som normalt. Må ha pute mellom beina når jeg sover på siden innimellom, men ikke alltid. ;)

Back
Topp