Ligge for seg selv?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Vetle er ikke veldig interessert i å ligge for seg selv noengang. Altså han sover på natten i bagen sin, men på dagtid vil han ikke ligge 5 sek for seg selv i babygym eller annet. Litt masete for man får jo ikke akkurat gjort noe.
Noen andre som er sånn?

Det varierer veldig hos oss. Om morningen kan hun ligge lenge våken i senga og bare prate med seg selv. Noen ganger kan jeg legge henne på sofaen, vippestolen eller babygymmen og hun kan være der alene en stund. Men som oftest blir hun utålmodig veldig fort. Hun vil aller helst sitte på fanget hele dagen, men da får jeg jo ikke gjort noe annet, så det går jo ikke... så da blir det å bytte mellom sofaen, vippestol og babygym og noen ganger bilsete (som hun liker veldig godt - tror vi skal ut og kjøre da, hehe), for å se hva som fungerer best :)

Huff, vi har det slik om natten vi..
*Han vil ikke sove igjen etter ammingen.. Ligger fort to timer- ofte uten at han sovner og vi må ta han i sengen vår - altså puppe han i søvn.
Det er litt slitsomt, hvis jeg skjal være ærlig..

Her er det gudskjelov ikke noe problem. Dennis ligger fint i vippestolen sin lenge og også på matta på gulvet undet babygymen... Han sier ifra når han blir lei, men kan fint ligge i en time alene! [:D] Godt, så får jeg gjort ting og tang...

Nei ikke det problemet her heldigvis [:)] med mindre han er super overtrøtt da!!! På dagen ligger han gjerne i vippestolen sin og ser på en sån greie med leker som står over, kan ligge grindsengen sin og se på uroen sin og i kurven både oppe (stue) og nede og der har han bamser i begge [:)].

Back
Topp