Ligamentsmerter?

Attpåklatt85

Betatt av forumet
Skuddårsspirene 2024
Kjenner mye i magen om dagen, at det river på En måte i underhuden føles det ut som. Vanskelig å forklare men… kjenner det helt nederst i magen på begge sider. Så det kan være ubehagelig å gå/stå.
Normalt med ligamentsmerter så sent? 34 uker nå.. eneste jeg kan tenke meg at det er :rolleyes:
 
Tror jeg kjenner på periodevis ligamentsmerter på sidene. Altså nederst på magen mot lyskene. Kjenner det når jeg skal legge meg ned på siden. Ikke alltid jeg klarer å slappe av med benet for det strekker/tøyer sånn på sidene. Tror det har med hvordan baby ligger.
 
Kjenner mye i magen om dagen, at det river på En måte i underhuden føles det ut som. Vanskelig å forklare men… kjenner det helt nederst i magen på begge sider. Så det kan være ubehagelig å gå/stå.
Normalt med ligamentsmerter så sent? 34 uker nå.. eneste jeg kan tenke meg at det er :rolleyes:
Slet med dette sist. Da var det spesielt helt mot slutten og på natta :dead: Våknet ofte av det, og at det strakk seg med mot lysken :dead:
 
Jeg får også sterke ligamentsmerter når jeg ligger denne gangen. Vondt å snu meg i sengen/reise meg opp/legge meg ned. Andregangs, kort tid siden forrige fødsel.
 
Har fått mer av det nå i det siste, kanskje fra uke 30. Var en del uker uten noe særlig. Særlig hvis jeg reiser meg kjapt eller ligger på en spesiell måte.
 
Ser de fleste av dere får det når dere ligger. Kan få det også, men verst når jeg går..
 
Kanskje det er det jeg har hatt noen ganger. Trodde kanskje det var strekk hvis jeg snudde meg feil i senga eller noe.
 
Ser de fleste av dere får det når dere ligger. Kan få det også, men verst når jeg går..
Har det også nå når jeg går. Vært spesielt ille i dag :dead: Mest på høyre siden der hvor livmorkaka er festet :banghead:
Håper det ikke skal være sånn hver dag frem til fødsel.

Men sikker på at det ikke er kynnere? Går de over etterhvert når du stopper opp?
 
Har det også nå når jeg går. Vært spesielt ille i dag :dead: Mest på høyre siden der hvor livmorkaka er festet :banghead:
Håper det ikke skal være sånn hver dag frem til fødsel.

Men sikker på at det ikke er kynnere? Går de over etterhvert når du stopper opp?
Ja, kynnere er det nok ikke. Har masse av det også hele tiden :rolleyes: begynner å bli tungt kjenner jeg:wtf:
 
Jeg får også sånne stikk av og til, spesielt hvis jeg reiser meg opp og går etter å ha sittet stille en stund. Varer kun noen sekunder da. Usikker på om det er samtidig som kynnere (som jeg har mye av for tiden). Har også litt murringer nederst :smiley-ashamed004 35+3
 
Back
Topp