Ligamentsmerter

Eppie

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Er det flere enn meg som plages med ligamentsmerter for tiden? Jeg er 8+2 og har ofte vondt og kjenner at det "strekker". Ikke bare når jeg beveger meg brått (noe jeg har sluttet helt med!), men også ved normal bevegelse. Mest om kvelden.

I natt våknet jeg flere ganger og måtte snu meg fordi jeg hadde ligamentsmerter.. Kan ikke huske det var så ille med de forrige! I alle fall ikke såpass tidlig!

samme her! Kommer i tid å utide og spesielt ved nysing eller brå bevegelser! Jeg hadde det ikke så tidlig sist, men denne gang har jeg hatt fra positiv test

Du mener sånn strekk nederst i magen? Fra nederst og litt oppover? Yes. Strekker når jeg skal reise meg eller snu meg.. Eller nyse.. Eller gå også av og til. ‍♀️

Du mener sånn strekk nederst i magen? Fra nederst og litt oppover? Yes. Strekker når jeg skal reise meg eller snu meg.. Eller nyse.. Eller gå også av og til. ‍♀️
Ja sånn ja, men også generelt vondt/ubehag der uten at jeg vil definere det som menssmertene jeg hadde frem til for en ukes tid siden.

Ja sånn ja, men også generelt vondt/ubehag der uten at jeg vil definere det som menssmertene jeg hadde frem til for en ukes tid siden.
Skjønner. Jeg vet ikke, men jeg hadde ikke dette i starten med første, tror jeg ikke, ikke like intenst som nå, så kanskje det skjer mer og tidligere jo fler ganger man er gravid? Bare gjetning. Du har to fra før? ☺️

Bare hvis jeg strekker meg fort eller nyser. Kjente det MYE forrige graviditet :bored: litt stressa, har ikke hatt noe særlig murringer de siste ukene heller:hilarious:

Skjønner. Jeg vet ikke, men jeg hadde ikke dette i starten med første, tror jeg ikke, ikke like intenst som nå, så kanskje det skjer mer og tidligere jo fler ganger man er gravid? Bare gjetning. Du har to fra før? ☺️
Ja kan godt være det ja! Har to fra før ja :)

Back
Topp