Ligamentsmerter?

Bolla87

Blir kjent med forumet
Jeg er omsider kommet til uke 12, og i dag fikk jeg plutselig smerter nede på høyre side. Det kjennes ut som ligamentsmerter, men det slipper ikke taket. Har hatt vondt i en time nå.. noen som har opplevd lignende?

Kan det være ligamentsmerter, selv om de pleier å slippe taket ganske kjapt? Blir selvfølgelig veldig bekymra nå..

Jeg skulle kjøre lang biltur på mandag , da var jeg 11+6, og hadde mye smerter på begge sidene som ikke slapp taket, varte nesten hele bilturen på 3,5time. Ble bekymret jeg også men ga seg og har ikke merket noe unormalt etterpå.

Jeg skulle kjøre lang biltur på mandag , da var jeg 11+6, og hadde mye smerter på begge sidene som ikke slapp taket, varte nesten hele bilturen på 3,5time. Ble bekymret jeg også men ga seg og har ikke merket noe unormalt etterpå.
Ok, så godt å høre!

Noen ganger sitter mine i lenge. Da må jeg legge meg og hvile litt så går det over etterhvert :)

Jeg har begynt i dag plutselig (11+1) å ha det skikkelig vondt på nederste delen av ryggen og beine mine. Føles akkurat som smertene når man vokser :joyful:

skal bruke hele dagen på sofaen jeg, er så sliten.

xsmile14xsmile14xsmile14
Jeg er omsider kommet til uke 12, og i dag fikk jeg plutselig smerter nede på høyre side. Det kjennes ut som ligamentsmerter, men det slipper ikke taket. Har hatt vondt i en time nå.. noen som har opplevd lignende?

Kan det være ligamentsmerter, selv om de pleier å slippe taket ganske kjapt? Blir selvfølgelig veldig bekymra nå..

Ikke vits å bekymre seg unødig, men hvis det er på høyre side (og ikke ned mot lysken da) og det ikke gir seg eller smertene tiltar, så ville jeg oppsøkt lege for sikkerhets skyld... dette bare fordi på høyresiden ligger nemlig blindtarmen og galleblæra (dog langt opp) ;) Men det kan bare være helt ufarlige ting som at livmoren vokser eller luft:happy: Jeg kunne f.eks ikke sove på høyre side i forrige svangerskap, uten at noe var galt, så det MÅ ikke være noe «forklaring» på det heller

Smertene gav seg etter en god natts søvn. Har følt meg fin etterpå. Satser på at det ikke var noe å bekymre seg over. Skal til legen om en uke, så får håpe vi får høre hjerteslag da :happy:

Back
Topp