Ligamentsmerter

Thootsie

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Har så enormt med ligamentsmerter som det heter. Kan ikke strekke eller vri meg, nyse eller NOE uten at det kjennes som at livmora revner ! Kan ikke huske at det va så mye sist :eek:

Strekke eg meg fort ut, eller reise meg fort opp så kjenne eg og at det river godt ja. Rart å "måtte" reise seg som høg gravid allerde no, i veke 8 der eg ikkje har antydning til mage ein gong :p

Kjenner ikke noe særlig til sånt jeg, men regner med det også er normalt :)

Jeg har reist meg for så å krøke meg sammen som om fødselen var i gang omtrent! Ser ikke bra ut :hilarious:

Like normalt alt, hadde det ikke slik sist :rolleyes:

Jeg har kjent ganske lite til det før nå, eller bare passelig. Men idag er det så vondt, kjennes helt støl nederst i magen. Blir nesten bekymra :confused: Men det er vel sånn det skal være?

Hadde det i begynnelsen (fra uke 3 allerede), men det har heldigvis gått litt over. Nå kommer det sporadisk :-)

Samme her, og syntes det kom uventet tidlig i dette svangerskapet :eek:
Holder jo også på dø hvis jeg hoster eller nyser!

Jeg har også hatt det. Hadde det ikke i de to forrige svangerskapene, men helt utrolig mye denne gangen. Litt bedre de to siste dagene så håper det er på vei bort nå ☺️

Ja, helt forferdelig å nyse! :woot: Eller reise seg brått

Hadde det i begynnelsen (fra og med uke 3 allerede), nå er det litt bedre, kommer bare innimellom men kan merke det hvis jeg nyser

Nøys da jeg lå i senga i går, lå i fosterstilling og alikevel utbrøt jeg i smerter samtidig.

Er det det jeg har o_O hadde det sist svangerskap også, men var ikke klar over hva det var :joyful: river sykt når jeg nyser, krymper bare sammen til en ball.

Jeg har det innimellom. Først roper jeg au men etterpå syntes jeg bare det er koselig :)

Aldri vært gravid før :Heartred

Får det om jeg hoster/nyser eller reiser meg fort opp. Litt ubehagelig, men samtidig en påminnelse om noe som vokser ❤️

Back
Topp