Ligamentsmerter

AL93

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
I de tidligere svangerskapene mine, som begge ble avbrutt tidlig hadde jeg ligamentsmerter ved positiv test. Jeg har ikke hatt det denne gangen. Men i dag 4+3 har jeg kjent skikkelig stikk/strekk på venstre side. Det sies jo at det er normalt, men jeg føler meg veldig engstelig nå. :( Går på toalettet kun for å se at det ikke har kommet noe blod ennå. Har dere mye ligamentsmerter?
 
Har hatt mye ligamentsmerter i hvert svangerskap. Er gravid for 5 gang nå, og har 2 barn. Så det har vært akkurat likt de gangene jeg har mistet og de gangene jeg ikke mistet. Det er nok ingenting å uroe seg for, helt normalt ❤️
 
Har hatt mye ligamentsmerter i hvert svangerskap. Er gravid for 5 gang nå, og har 2 barn. Så det har vært akkurat likt de gangene jeg har mistet og de gangene jeg ikke mistet. Det er nok ingenting å uroe seg for, helt normalt ❤️
Takk for beroligende svar :)
 
Jeg har også ligamentsmerter. Hadde det i forrige svangerskap også, og det gikk fint, så tror ikke det er et dårlig tegn. De starta tidligere denne gangen da (allerede rundt 3+3), men jeg forteller meg selv at det er fordi kroppen har vært gjennom dette før og skjønner hva som er på gang :)
 
Har ingen ligamentsmerter enda... når er det vanlig at det kommer?
 
Jeg vet ikke tid det er vanlig at det kommer, men jeg hadde masse fra uke 6. Mye mer enn jeg husker ved de forrige graviditetene. Kanskje fordi det er fjerde gang..
 
Har masse, merket fra før jeg testet positivt... klarte ikke å legge på venstre side i senga
 
Merker endel til de ja, både tilfeldige stikk og ved bevegelser. Syns det starta tidligere nå enn sist, er jo bare 6+2 nå og merker det allikevel endel.
 
Merker det innimellom. Noen ganger stikker det skikkelig ved en brå bevegelse.
 
Jeg merker det også innimellom med brå bevegelse, og så verker det litt nedi der med jevne mellomrom :)
 
Back
Topp