Ligamentsmerter?

Googlimoogli

Glad i forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Har reist meg brått etter en biltur idag og kjenner i hele dag smerter venstre side av magen når jeg skal reise meg opp fra en stol/sitte på en stol/ sitte på do/ og snu meg i sengen!
Det er konstante smerter også på høyre side av magen. Ellers mye liv fra den lille som sparker og virker å ha det bra!

Mistenker enten ligamentsmerter eller obstipasjon! Noen formeninger?

Last edited:
Kan være du rett å slett fikk en strekk også? Det hadde jeg fått i høyre side etter å ha hoppet ned fra bilen :inpain:

Sniker fra mai. Hadde også noe lignende, jordmor mente at det var smerter som kunne komme av at hodet til babyen lå veldig langt ned i bekkenet og «støtet» på en måte !

Kan være du rett å slett fikk en strekk også? Det hadde jeg fått i høyre side etter å ha hoppet ned fra bilen :inpain:
Hei! Måtte rette teksten min! Det er hovedsakelig venstre side av magen! Var hos fastlegen idag og da jeg mistenkte obstipasjob tok jeg en pose movicol, men magen har ikke kommet igang og smertene er der fortsatt. Men virker å være muskulære. Litt smertefullt å rette seg opp også når jeg reiser meg fra sittende stilling....

Hei! Måtte rette teksten min! Det er hovedsakelig venstre side av magen! Var hos fastlegen idag og da jeg mistenkte obstipasjob tok jeg en pose movicol, men magen har ikke kommet igang og smertene er der fortsatt. Men virker å være muskulære. Litt smertefullt å rette seg opp også når jeg reiser meg fra sittende stilling....
Håper du blir bedre snart :) bra du sjekket hos lege :D

Jeg sliter med horrible ligamentsmerter til tider. Kjennes ut som om jeg revner når jeg reiser meg fra sofaen/snur meg i senga.. Heldigvis ikke hver dag dette skjer!

Så bra du sjekket det opp hos lege :)

Kan du kjenne deg igjen i dette?:
https://www.babyverden.no/gravid/svangerskapsplager/smerter-nederst-magen-uke-12-grunn-bekymring/

Back
Topp