Ligamentsmerter?

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Er det noen andre som opplever det for tiden?
Hadde lite sist graviditet, men fy så vondt denne gangen da! Går og krøker meg....

Jeg er i uke 17 og fikk så inn i hampen vondt i morrest og ut over dagen ( vet godt at det er ligamentsmerter da. Er ikke rier, DET kjenner man igjen.)

Trodde det var mer vondt som førstegangs enn andre gangs...

Noen andre?
 
Har litt ligamentsmerter ved hurtig bevegelse. Var på tabatta i dag, måtte ta litt stopp ;)
 
Jeg er 3 gangs. Har kjent lite til ligamentsmerter. Men begynte for noen uker sider. Kjenner det mest når jeg har sittet i en stilling i en lang tid for så å brått reise meg. Eller når jeg sover og beveger raskt på meg. Kjennes ut som stikke de sviende smerte som gjør driiiit vondt[emoji23]
 
Har ikke hatt det på en stund, men fikk det når jeg låg på ryggen og skulle snu meg til siden, når jeg nyste og ved brå bevegelser. Vondt er det.
 
Jeg er andregangs og fikk det ikke sist, men har det skikkelig nå. Litt av og på da heldigvis. Men når set kommer er det så ille at om jeg står så må jeg sette meg/legge meg, og om jeg sitter så kommer jeg meg ikke opp. Xp
 
Jeg er andregangs og fikk det ikke sist, men har det skikkelig nå. Litt av og på da heldigvis. Men når set kommer er det så ille at om jeg står så må jeg sette meg/legge meg, og om jeg sitter så kommer jeg meg ikke opp. Xp

Ja, det var det jeg også hadde, men nå etter noen dager er jeg fin igjen. Litt øm, men ikke sånn som det var. Ganske vondt.
Håper det går over om noen dager da sånn som hos meg.
Ta det med ro. Jeg orket ikke stresse, bare hvilte etter jobb og i helgen jeg.
 
Jeg har det ganske ofte. Spesielt når jeg nyser.
 
Back
Topp