Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gravid for første gang og har mye vondt.. Vet ikke hva som er normalt da, men skal spørre på mandag på TUL. Våkner av og til midt på natt også å vrir meg i smerte. Er 7+0 i dag
Jeg og. Trodde det var menssmerter. Så positiv test kom som et sjokk Tok testen kun for å roe ned gubben. Han var sikker på at jeg var gravid. Gjett om jeg tok feil.Ja jeg merket det allerede før positiv test
Jeg kan gi en tilbakemelding på mandagHmm, da er det sikkert bare individuelt da.. vil gjerne høre hva de sier om det på TUL![]()
Jeg kan gi en tilbakemelding på mandag![]()
Kjempefint!Hvordan gikk det på ultralyd idag?![]()
Kjempefint!Og legen mente smerter var helt normalt, så lenge det ikke var så ille at jeg følte jeg måtte gå på smertestillende, og at det er mer vanlig og ha vondt første gang siden det er så mye som vokser og strekker seg for første gang.
Har du bestilt tul?
Det hjelper nok å se hjertet slå og få bekreftet at det er virkelig, og har det fint og braSå bra <3 Ok, her har smertene avtatt de siste dagene, heldigvis, så håper det ikke er et dårlig tegnja, skal avgårde neste fredag! Dritspent!