Ligamentsmerter

Jeah

Elsker forumet
Julegavene 2019
Flere som opplever det allerede nå? Får skikkelige drag som går over på sekunder om jeg reiser meg brått. Syns det var tidlig å starte med det...

Hadde det veldig mye heeelt i starten, så gav det seg. Nå er jeg 7+2 og har fått det igjen skikkelig..

Jepp. Hadde massevis i hele første trimester med førstemann. Ikke like ille nå, det kommer og går litt, men jeg kjenner det stort sett hver dag. Er 6+6.

Jeg har også dette, dritvondt!

E det smerter som syråler ca rundt eggstokk omr? For det har æ. Sykt vondt om æ histe eller nys

Veldig plaget med det. Av og til er det så ille at jeg enten må gå i dusjen eller går å legger meg.

Er det verre om man har fått barn før? Husker ikke det var så vondt da jeg var gravid med jentungen..

Gravid for første gang og har mye vondt.. Vet ikke hva som er normalt da, men skal spørre på mandag på TUL. Våkner av og til midt på natt også å vrir meg i smerte. Er 7+0 i dag

Gravid for første gang og har mye vondt.. Vet ikke hva som er normalt da, men skal spørre på mandag på TUL. Våkner av og til midt på natt også å vrir meg i smerte. Er 7+0 i dag

Hmm, da er det sikkert bare individuelt da.. vil gjerne høre hva de sier om det på TUL :-)

Ja jeg merket det allerede før positiv test
Jeg og. Trodde det var menssmerter. Så positiv test kom som et sjokk Tok testen kun for å roe ned gubben. Han var sikker på at jeg var gravid. Gjett om jeg tok feil.

Stikker i livmoren så fort jeg har en brå bevegelse. Regner med det bare blir værre :-)

Ja, sliter veldig med det! Gjør så sinnsykt vondt. Hadde det fra veldig tidlig av sist graviditet også.

Kjenner det godt og kjente det i noen dager før positiv test 12 dpo. Hosting og nysing prøver jeg å unngå

Hvordan gikk det på ultralyd idag? :)
Kjempefint! :D Og legen mente smerter var helt normalt, så lenge det ikke var så ille at jeg følte jeg måtte gå på smertestillende, og at det er mer vanlig og ha vondt første gang siden det er så mye som vokser og strekker seg for første gang.
Har du bestilt tul?

Kjempefint! :D Og legen mente smerter var helt normalt, så lenge det ikke var så ille at jeg følte jeg måtte gå på smertestillende, og at det er mer vanlig og ha vondt første gang siden det er så mye som vokser og strekker seg for første gang.
Har du bestilt tul?

Så bra <3 Ok, her har smertene avtatt de siste dagene, heldigvis, så håper det ikke er et dårlig tegn :-) ja, skal avgårde neste fredag! Dritspent!

Så bra <3 Ok, her har smertene avtatt de siste dagene, heldigvis, så håper det ikke er et dårlig tegn :) ja, skal avgårde neste fredag! Dritspent!
Det hjelper nok å se hjertet slå og få bekreftet at det er virkelig, og har det fint og bra :) Her har også smertene gitt seg, heldigvis. Og glad jeg var på tul for kjenner mange av bekymringene forsvant etterpå

Back
Topp