Ligamentsmerter

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
I forrige svangerskap hadde jeg ingen ligamentsmerter, og baby var 4910g. Denne gangen har jeg hatt masse av dem... I tillegg er jeg skikkelig dårlig innimellom (men kvalm 24/7) dere som har født før, har dere like mye/mer ligamentsmerter denne gangen?

Klarer ikke å huske hvordan det var sist, men nå er det mye. Jevnlig murring og ekstra stikking stadig vekk.
Håper det er helt normalt :)

Jeg har hatt det daglig, helt fra IKM. Det har roet seg litt den siste uken, heldigvis - for i begynnelsen var det konstant. :)

Murring er greit nok, jeg har hatt ekstremt mye av det også, men når det plutselig kommer sånne strekk smerter... Hadde det mye med nr 1 for 10 år siden, men ikke med verken nr 2 eller 3. Åh, er så engstelig for at det er 2 der inne :o

Synes jeg er mye mer plaget denne gangen. Hadde det sist gang, men ikke like mye eller like vondt! Synes rett og slett det er veldig ubehagelig. Skriker til når jeg får det :P

Samme her, synes det er verre denne gangen enn sist...

Merker ingenting denne gangen, enda. Men storebror er 1,5 år så livmora er vel fortsatt litt "strekt". Sist var det ekstremt :p

Hadde forferdelig med ligamentsmerter med førsten, men nesten ikke noe denne gangen.

Back
Topp