Ligamentsmerter

Laila1985

Blir kjent med forumet
Er det flere som ikke kjenner strekk og ligamentsmerter i livmoren? Er 10+4 men kjenner ikke noe egentlig. Er mitt 3 barn på vei

Kjenner det nesten daglig, som oftest mange ganger om dagen. Greide ikke hoste da jeg kjørte hjem fra jobb i ettermiddag, for da gjorde det kjempevondt. Venter egentlig på å bli avslørt fordi jeg stadig krøker meg sammen eller sier au hvis jeg har nyst eller strukket på meg. Jeg er 7+6 i dag.

Er det ikke like vanlig å ikke kjenne noe som å gjøre det da? Kjente du mye med de to andre barna dine?

Jeg har ikke kjent mye til det, og visste egentlig ikke at jeg hadde det før jeg leste om hvordan andre beskrev det.

Kjenner en slags riving/stikking noen ganger når jeg nyser, og noen ganger hvis jeg for eksempel reiser meg litt brått opp fra seng eller sofa, fra liggende stilling.
Tror jeg kan telle på en hånd de gangene det har røsket skikkelig til.

Mulig man kjenner mer med nr.1, kjente litt mensenmurringer i starten,men ikke noe de siste 2 ukene. Men mulig det er normalt å ikke kjenne så mye også...

Har egentlig lite. Mest stikkinger og av og til mensmurringer. Var helt annerledes med første, hvis jeg nøys eller bevegde meg raskt, så reiv det til.

Med første hadde jeg ekstreme ligamentsmerter! Kan ikke huske jeg kjente så.mye med de to andre :) kjenner lite nå.også.

Kjent mye mindre denne gangen enn sist. Kanskje kjent stikking eller strekk 10 ganger og langt fra vær dag ;) tror det er like normalt som å kjenne det masse. Særlig for flergangs :)

Hadde mye mer med først enn nå.. Hatt ett par ganger ved hoste osv, men ellers lite :)

Er det flere som ikke kjenner strekk og ligamentsmerter i livmoren? Er 10+4 men kjenner ikke noe egentlig. Er mitt 3 barn på vei

Jeg kjenner ikke, kjenner ikke det stikker når jeg nyser en gang! Er mitt 3. barn, og kjent det med de andre. Men tenker at det kanskje er fordi livmora er litt tøyd fra før?

Back
Topp