Ligamentsmerter..

Millajenta,venter nr3.

Flørter med forumet
Noen som sliter mye med ligamensmerter/strekk? Kan ikke huske at jeg har vært så plaget de 2 andre svangerskapene, nå er det skikkelig ille, spesielt ved nys og hoste.. :/

Off ja!!! Bare jeg strekker litt for brått på meg så stikker det til! Og FY så vondt :(

Kan ikke huske så mye smerter med de to forrige. Nå er det ekstremt ille. Ukker og uffer meg om hverandre.

Ja det er ubehagelig. Bare jeg tar meg en skikkelig gjesp, får jeg vondt..

Hadde helt ærlig ikke hørt om disse smertene før, helt til i dag tidlig da jeg fikk akutte smerter i lysken og oppover da jeg skulle snu meg i senga. Trodde det var noe alvorlig galt, men googlet meg raskt frem til at det måtte være ligamentsmerter. Så til dere som er plaget, er dette noe som følger med hele svangerskapet?

Hvis jeg er uforsiktig ja. Tårene spretter.. ble skikkelig redd de første gangene men nå kjører jeg "grandma" style :p skulle tro jeg var høygravid slik jeg beveger meg :)

Ja masse, hadde det likt i forrige svangerskap også. Men Iiker egentlig å kjenne litt - et tegn på at det vokser inni der:)

Jeg er veldig plaget med dette,trenget ikke nødvendigvis å bevege meg før d kommer snåstikking,men om æ beveger meg derimot vil jeg ikke kalle det småstikking lenger,men rett og slett smerter..d eneste tegnet på graviditet for tiden..

Jeg er veldig plaget med dette,trenget ikke nødvendigvis å bevege meg før d kommer snåstikking,men om æ beveger meg derimot vil jeg ikke kalle det småstikking lenger,men rett og slett smerter..d eneste tegnet på graviditet for tiden..
Nesten eneste påminnelse om graviditeten her også, i tillegg til den voksende livmoren som nærmer seg navlen :) Prøver å trøste meg med at det er tegn på at det vokser og gror, men er så inni hampen ubehagelig :/

Veldig ubehagelig og for meg som ikke ar væry gravid før,så blir jeg bekymret for at d er noe feil..men som du sier..jeg trøster meg med at d vokser og at d er derfor man har ubehag..

Back
Topp