Ligamentsmerter...

3guttebarnsmamma

Glad i forumet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har blitt plaget av det allerede? I dag er det skikkelig ubehagelig uansett hva jeg gjør...

Først - hva er det? :)

Det er de smertene du kan kjenne spesielt i lysken og nederst i magen når muskler i og rundt livmor tøyer og jobber for å gjøre plass til gravidmagen :)

Ja, kjenner det godt til tider :)
Synes det pleier å gå seg til når de første ukene er overstått.

Jeg hadde det.
Men ikke så mye nå..
Men har vondt i en hoft eller på siden på ene rompeballen.. Håper det ikke er bekkenløsning.. Det har jeg aldri hatt før, og vet ikke hvordan og hvor det kjennes...

Det er de smertene du kan kjenne spesielt i lysken og nederst i magen når muskler i og rundt livmor tøyer og jobber for å gjøre plass til gravidmagen :)
Takk for svaret! Jeg har hatt mye av det helt i starten, men det har gitt seg nå. De første to ukene var det verst.

Merker ennå ingenting på kroppen at jeg er gravid. Hadde det ikke vært testene, så ville jeg ikke trodd det heller :P

Ja! Det var det første symptome jeg hadde :) vondt å nyse, vondt å strekke seg, vondt å reise seg brått. Husker det veldig godt igjen fra forrige svangerskap så det var faktisk det som fattet mistanken min om at jeg kunne være gravid igjen :)

Jeg hadde det.
Men ikke så mye nå..
Men har vondt i en hoft eller på siden på ene rompeballen.. Håper det ikke er bekkenløsning.. Det har jeg aldri hatt før, og vet ikke hvordan og hvor det kjennes...
Slik starter bekkenløsning hos meg. Ble sykemeldt allerede i uke 10 pga av det...

Kjenner til det ja! Kjenner det allerede :/

Fikk bekkenløsning på slutten sist. Fikk lignende smerter i starten da jeg var gravid i høst, men lege sa det er vanlig og ofte går over. Det ble bedre etter et par uker før jeg dessverre mistet. Nå har jeg det helt likt, men håper at det går over om noen uker og at det drøyer lengst mulig før det kommer tilbake. Styrketrening er bra. Det som hjalp meg etter fødsel sist.

Stikker og river i lovmorområdet her ja :-)

Back
Topp