Noen som har blitt plaget av det allerede? I dag er det skikkelig ubehagelig uansett hva jeg gjør...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Først - hva er det?Noen som har blitt plaget av det allerede? I dag er det skikkelig ubehagelig uansett hva jeg gjør...
Først - hva er det?![]()
Takk for svaret! Jeg har hatt mye av det helt i starten, men det har gitt seg nå. De første to ukene var det verst.Det er de smertene du kan kjenne spesielt i lysken og nederst i magen når muskler i og rundt livmor tøyer og jobber for å gjøre plass til gravidmagen![]()
Slik starter bekkenløsning hos meg. Ble sykemeldt allerede i uke 10 pga av det...Jeg hadde det.
Men ikke så mye nå..
Men har vondt i en hoft eller på siden på ene rompeballen.. Håper det ikke er bekkenløsning.. Det har jeg aldri hatt før, og vet ikke hvordan og hvor det kjennes...
Fuuuuuuq!!! :-oSlik starter bekkenløsning hos meg. Ble sykemeldt allerede i uke 10 pga av det...
Nei, det håper ikke jeg heller for din del. Håper jeg også slipper det denne gangen!Fuuuuuuq!!! :-o
Håååper det ikke er det jeg har altså!!!