Ligamentsmerter

• Trådstarter Trådstarter Slettet medlem 106641
  • Opprettet Opprettet
S

Slettet medlem 106641

Guest
Andre som plages av dette?
Hadde mye i starten, men da helst på nettene. Vokste nok fort også da, iom at det egentlig var to inni der...
For en stund siden kom de tilbake igjen, men nå er det ikke bare på nettene lengre!
Tok meg et avslappende bad for litt siden, men kom meg såvidt ut av badet selv, og mannen måtte tørke meg da jeg sto krokbøyd i smerter.
Kan ikke huske det var så ille med de andre to!

Tror kanskje det er det jeg har hatt en stund, det kjennes ut som noe revner på hver side av magen å jeg må ligge helt i ro hvis ikke blir det enda værre:o Noen ganger er det så vondt at jeg gråter i smerte.. Går over etter ca 15-20 min

Huff det høres ikke godt ut!!

Våknet en natt av veldig intense smerter i magemusklene. Men kjentes mer ut som sting/hold. Hat svake menssmerter som jeg knytter til sånn type strekke- eller voksesmerter. Men ikke på langt nær så ille som du beskriver! Håper det gir seg litt!!

Her oppleves det også som skikkelig sting /hold. Bare i en litt mer voldsom utgave! :-P

Uff da, hørtes ikke noe særlig godt ut:( har også hatt en del sting i sidene på magen men ikke slik som du beskriver det! Håper det gir seg:)

Ja har det hvis jeg hat gjort for mye i løpet av dagen. Kommer meg nesten ikke ut av sofaen en gang. Helt forferdelig. Men sist det var skikkelig fælt så hadde jeg ommøblere rommet på egenhånd.

Back
Topp