Ligamentsmerter?

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Har dere merket noe strekk/vokse/ligament smerter hittil?? I dette svangerskapet har jeg nemlig ikke merket noe av dette, og det gjør meg litt bekymret, fordi jeg husker at det var veldig aktuelt sist gang. Evt er det kansje lettere for livmoren å strekke seg denne gangen, noen som har erfaring?? Det kan jo vær det er litt tidlig enda, men synst å huske det startet tidlig sist.. :)

Nå er jeg førstegangs (to tidlige SA-svangerskap før dette) og her har ligamentsmertene vært fra IKM til nå 8+2. Men igjen, dette er min første :)

Bekymret fordi dere ikke har smerter? Er vel ikke mindre gravid om en ikke har vondt...
Påstår vell heller ikke det, men erfaringsmessig fra mitt første svangerskap så var smerter en del av de første 3-4 mnd :) synst det er rart å ikke merke noe av dette nå liksom ! Men de sier jo at ingen svangerskap er like. Vi får smøre oss med tolmodighet til første jordmor time! :)

Påstår vell heller ikke det, men erfaringsmessig fra mitt første svangerskap så var smerter en del av de første 3-4 mnd :) synst det er rart å ikke merke noe av dette nå liksom ! Men de sier jo at ingen svangerskap er like. Vi får smøre oss med tolmodighet til første jordmor time! :)
Vær glad for hver dag uten vondter :) Har vært i superform frem til nå. Nå er alt bare vondt :P

Har det av og til om kvelden, ikke sånn kjempe ille, var nok værre første svangerskapet

Tenkt akkurat det samme som deg.. Også nr2.. Men mener også huske de startet rundt uke7 den gang.. Bare uke 6 nå.. Såå nyter dagene uten plager og håper alt er som det skal:-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Back
Topp