Ligamentsmerter ?

turbogirl_01

Betatt av forumet
Hva er egentlig ligamentsmerter ? Var på legevakten søndag, han tok ul å så at alt var i orden . Jeg hadde da sterke smerter på venstre siden. I dag har jeg samme smertene på høyresiden. Det startet litt svakt også tok det seg veldig opp. Smertene er på høyre side ved truse kanten ca. Vet ikke hva jeg skal sammenligne det med , siden jeg et gravid for første gangen :) redd jeg skal bli oppfattet som en hypokonder , så vil ikke ringe legen igjen ;) er 12+2 i dag, ingen blødninger :)

Det er båndene som holder livmora som strekker seg for at det skal bli bedre plass:) Det er helt ufarlig, men kan være ganske smertefullt. Det kommer på både høyre og venstre side...:)

Samme her!! Ikke skikkelig intense, men så pass at jeg kjenner det godt :) Beroliger meg med at kroppen gjør som den skal, og da er nok alt i orden med den lille :)

Bra du forstod, det er ikke farlig hvertfall:) Det er mye informasjon å få her på babyverden og på jordmorsiri.no hvis det er noe du lurer på:)

Får også noe som minner om stikking, spesielt på venstresiden..
Var hos spesialist i går, og han tok ul og så at alt var perfekt.
Da spurte jeg bare, hvis jeg får vondter igjen, er d bare normalt da? Det svarte han ja til ;)

Venstresiden var bare en dag :) høyre er det verre med:( prøvde å gå en tur i dag og det vart bare verre og verre :/ er det normalt ? Har tidvis vondt i ryggen også. men det kommer vel av at hver gang jeg gjør noe får jeg vondt, så havner på soffan igjen :p

Back
Topp