Ligamentsmerter..

Raskatte

Elsker forumet

Tror jeg har begynt å få litt ligamentsmerter, ikke ofte men stikker til litt når jeg snur meg brått i senga og har brå bevegelser. Er ikke dette llitt tidlig? Trodde ikke det var vanlig før 2 trimester..? Kanskje noe med at det ikke er så lenge siden jeg har født (er 2 år da men..).

Flere som føler dette allerede?

trodde det var vanlig at det kom tidlig, men vet ikke. Det var i hvertfall det første tegnet jeg fikk på at jeg var gravid, to dager etter el :)

Jeg har også litt av det. Husker ikke helt når det begynte sist gang..

Første jeg merka også, da jeg nøys!! Da strakk det skikkelig!!

Vil det si at livmora strekker seg? Jeg har hatt smerter i lysken siden uke 5, spesielt ved brå bevegelser.

Jeg kjenner også dette, begynte å få det for ca en uke siden. Spesielt når jeg gjør brå bevegelser, snur meg raskt i sengen, reiser meg fort opp osv...

mariannnilsen skrev:
jeg begynte å få det før jeg testa positivt.

Samme her..spes om jeg nyser...

Leste at det er mest vanlig i andre trimester, fordi det er da livmoren strekker seg mest..Men begynner sikkert tidligere når man har født før ihvertfall:-)

Forrige svangerskap fikk jeg det ganske tidlig, denne gangen har jeg ikke hatt noen veldige ligamentsmerter enda. Bare litt de første 5 ukene.
Tror begge deler er normalt :o)

Tusso86 skrev:

mariannnilsen skrev:
jeg begynte å få det før jeg testa positivt.

Samme her..spes om jeg nyser...

Jepp, her også...

er visst veldig vanlig nå så tidli sa min jordmor, fordi livmoren jobber veldig mye nå:) derfor kan du kjenne stikninger nå så tidli.:)

Åh, jeg har vært SÅ bekymra når jeg har kjent de krampelignende takene! Leste meg litt opp på det, og fikk roet meg ned. Det er visst normalt!  Kjenner det når jeg nyser, hoster hikker (!!), og snur meg i senga. Har vondt bekken og vonde pupper i tillegg å, så nattesøvn er et ukjent ord

Jeg har hatt det siden testen var positiv. Har hatt veldig mye de siste dagene. Husker det kom tidlig sist og ;-)

Back
Topp