Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff det var trist å høre [emoji173] men veldig glad for å høre at du har hatt samme symptom! Har murringer, vondt i puppene, tisser ofte og krem hvit utflod ( sorry detaljer [emoji23]), men disse ligamentsmertene har jeg ikke kjent som PMS tegn. Aldri hatt PMS tegn så tidlig heller. Ofte 5-6 dager før IKM. Jaja! Får se om dette er noe eller ikke senere da. Bare å vente!Ja! Vi prøvde ikke, men ble gravide likevel. Grunnen til at jeg fant ut at jeg skulle teste var pga plutselige ligamentsmerter. Var nok ikke så tidlig som du skriver, men heller rundt 12-16dpo. Gikk dessverre ikke hele veien denne gang. MA oppdaget i januar.
Uff det var trist å høre [emoji173] men veldig glad for å høre at du har hatt samme symptom! Har murringer, vondt i puppene, tisser ofte og krem hvit utflod ( sorry detaljer [emoji23]), men disse ligamentsmertene har jeg ikke kjent som PMS tegn. Aldri hatt PMS tegn så tidlig heller. Ofte 5-6 dager før IKM. Jaja! Får se om dette er noe eller ikke senere da. Bare å vente!
Gleder meg til å starte prøvingen om noen mnd når kroppen og psyken har kommet seg