Ligamentsmerter - tidlig tegn?

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Noen som har opplevd å ha dette som tidlig tegn? I dag har jeg kjent det veldig i lysken, nedre del av magen og ryggen på venstre side. Er 4-6 dpo. Har flere ting jeg kjenner også [emoji23] men dette er første gang jeg opplever dette i dpo-land.

Ja! Vi prøvde ikke, men ble gravide likevel. Grunnen til at jeg fant ut at jeg skulle teste var pga plutselige ligamentsmerter. Var nok ikke så tidlig som du skriver, men heller rundt 12-16dpo. Gikk dessverre ikke hele veien denne gang. MA oppdaget i januar.

Ja! Vi prøvde ikke, men ble gravide likevel. Grunnen til at jeg fant ut at jeg skulle teste var pga plutselige ligamentsmerter. Var nok ikke så tidlig som du skriver, men heller rundt 12-16dpo. Gikk dessverre ikke hele veien denne gang. MA oppdaget i januar.
Uff det var trist å høre [emoji173] men veldig glad for å høre at du har hatt samme symptom! Har murringer, vondt i puppene, tisser ofte og krem hvit utflod ( sorry detaljer [emoji23]), men disse ligamentsmertene har jeg ikke kjent som PMS tegn. Aldri hatt PMS tegn så tidlig heller. Ofte 5-6 dager før IKM. Jaja! Får se om dette er noe eller ikke senere da. Bare å vente!

Uff det var trist å høre [emoji173] men veldig glad for å høre at du har hatt samme symptom! Har murringer, vondt i puppene, tisser ofte og krem hvit utflod ( sorry detaljer [emoji23]), men disse ligamentsmertene har jeg ikke kjent som PMS tegn. Aldri hatt PMS tegn så tidlig heller. Ofte 5-6 dager før IKM. Jaja! Får se om dette er noe eller ikke senere da. Bare å vente!

Ja, værste beskjeden jeg noen gang har fått.. (Oppdaget i uke 11, den lille ble bare 9+0 :()
Vi trøster oss med den lille vi allerede har, selv om vi ikke har noen å miste :Heartred Gleder meg til å starte prøvingen om noen mnd når kroppen og psyken har kommet seg :)
Jeg hadde ingen andre symptomer, men de kom etterhvert. Jeg har hatt uregelmessige sykluser som holdt på å stabilisere seg rundt 30-33 dager i november. Gikk ut ifra at jeg var 3+5 (13-14dpo) når jeg testet positiv.

Back
Topp