Ligamentsmerter allerede?

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Kjenner det strekker veldig i magen, særlig på den ene siden! Er helst når jeg reiser meg til stående stilling. Er det ligamentsmerter jeg kjenner allerede? Andre som merker strekking og at livmoren jobber allerede? :)

Jaaa :) føltes som urinveisinfeksjon i livmora om jeg kan si det sånn?

Ja, kjenner tendenser til det. Aner ikke hva ligamentsmerter er men :P

Ja jeg kjenner masse allerede! Har "prikkinger" i livmorområdet nesten konstant, og kjenner "strekk" innimellom.

Er jo mye som skjer allerede, men kan ikke huske at det startet så tidlig sist :p

Føler jeg er skikkelig støl i livmoren av og til, + smerter og ilinger mot lysken innimellom:-)

Er nok gode tegn på at kroppen jobber :D

Jeg ble også overrasket, hadde ikke forventet det så tidlig.. Men merket det allerede et par gange før positiv test

Synes det er litt slitsomt de periodene når smerte er som mest plagsomme, men jeg tror dessverre det er for tidlig å begynne og klage nå! :p Har egentlig blitt litt vant med de nå, og merker jeg blir litt urolig når jeg ikke har kjent noe på mange timer:happy:

Jaaaa:) har følt på "strekk", murring, stølhet i 3-4 dager nå. Vanskelig å beskrive akkurat hvordan det føles:p

Ja, merker at jeg er litt støl og at det stikker og strekkes. Kjente det like tidlig med mine to første

Avhengig over hvor aktiv jeg er på dagen, men hvis jeg hoster eller nyser hardt så stikker det i livmora:-D

Ja har det her og.

Synes det er litt slitsomt de periodene når smerte er som mest plagsomme, men jeg tror dessverre det er for tidlig å begynne og klage nå! :p Har egentlig blitt litt vant med de nå, og merker jeg blir litt urolig når jeg ikke har kjent noe på mange timer:happy:
Haha, det kan vel være at det blir verre ja :p

Jeg ble også overrasket, hadde ikke forventet det så tidlig.. Men merket det allerede et par gange før positiv test
Før positiv test allerede ja, det var tidlig! Du testet kanskje bare for å bekrefte du da? :)

Før positiv test allerede ja, det var tidlig! Du testet kanskje bare for å bekrefte du da? :)
Ja, det stemmer - jeg ville nesten blitt overrasket om det var negativ test etter å ha merket de velkjente stikkene/strekkene ned mot lysken, to ganger da jeg reiste meg litt raskt.

Ja, det stemmer - jeg ville nesten blitt overrasket om det var negativ test etter å ha merket de velkjente stikkene/strekkene ned mot lysken, to ganger da jeg reiste meg litt raskt.
Så moro! :D

Back
Topp