Ligamente smerter?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Ofte når jeg er ute å går får jeg veldig vondt på sidene av magen, litt under navlen i høyde. Kjennes ut som sting og er veldig lite behagelig. Men bedrer seg ofte når jeg sitter meg ned. Andre som har sånn? ka. Dette være ligamente smerter, eller noe annet?.

Sånn har jeg også.. og litt kynnere når jeg går fort. Tror det jeg kjenner er blanding av ligamentsmerter og kynnere. Skikkelig ubehagelig til tider iallefall!

Jeg også! Men føler det er verst i starten av en tur..hvis jeg tar det rolig da og varmer opp litt forsiktig, så gir det seg gjerne etterhvert. Hvis jeg ikke blir for sliten, da kommer kynnerne for fullt..

Samma her!!

Jeg kan også oppleve det du beskriver. Ofte kommer det når jeg reiser meg eller når jeg har holdt på med ting. Er ofte kynnerene kommer også, så er nok en fin blanding. Er virkelig ikke deilig, og nesten litt små skremmende, men det går relativt fort over :)

Slik har jeg også, føles ut som hold som tar meg i begge sider av magen... kommer nesten md en gang + kynnere.. kjempe hærlig..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp