Ligament smerter

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei dere flotte.
Hvor tidlig kan man egentlig få ligamentsmerter? Ligger på sofaen å det strekker så j***** å kvalmen er skikkelig dritt!!!:depressed:
 
5+2 har jeg logget kraftig ligamentsmerter. Måtte ligge i fosterstilling i 2 minutt før jeg greide å strekke meg ut :happy:
 
5+2 har jeg logget kraftig ligamentsmerter. Måtte ligge i fosterstilling i 2 minutt før jeg greide å strekke meg ut :happy:
Men er det vanlig å få så tidlig? Er min nummer seks, så kan være derfor de kommer så tidlig..aldri opplevd de så tidlig før
 
Men er det vanlig å få så tidlig? Er min nummer seks, så kan være derfor de kommer så tidlig..aldri opplevd de så tidlig før
Jeg er førstegangs, så har ikke peiling på hva som er vanlig eller uvanlig utover det jeg leser og googler. Tenker det er helt normalt ettersom livmor strekker på seg :)
 
Men er det vanlig å få så tidlig? Er min nummer seks, så kan være derfor de kommer så tidlig..aldri opplevd de så tidlig før
Jeg hadde smerter veldig tidlig med første, har enda ikke kjent noe mer enn antydninger denne gangen, 5+0 i dag :happy:
 
Jeg hadde det allerede ved IKM i første svangerskap. Husker jeg testet 3 dager etter at mensen var forsinket..og at det var fordi jeg følte meg skikkelig STØL nederst i magen, samt at når jeg reiste meg fra sofaen så strakk det til skikkelig :happy:
 
Jeg hadde det allerede ved IKM i første svangerskap. Husker jeg testet 3 dager etter at mensen var forsinket..og at det var fordi jeg følte meg skikkelig STØL nederst i magen, samt at når jeg reiste meg fra sofaen så strakk det til skikkelig :happy:
Huff, kjenner til det...kan bli et veldig langt svangerskap om det skal være slik i hele 36 uker til
 
Har ikke kjent så mye til det bare av og til og mer murring aktig og at det har vært smerter i lysken på begge sider men 1 side av gangen, det verste er kvalmen og halsbrann for meg nå, er 11+4
 
Jeg aner ikke hvordan ligament smerter kjennes ut. Da dette er første gang. Men jeg er i uke 8 (7+2) og har mye vondt i korsryggen. Men dæven som det stikker til i magen og «der nede» innimellom. :rolleyes:
Det er skikkelig vondt noen ganger.
 
Back
Topp