Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er det vanlig å få så tidlig? Er min nummer seks, så kan være derfor de kommer så tidlig..aldri opplevd de så tidlig før5+2 har jeg logget kraftig ligamentsmerter. Måtte ligge i fosterstilling i 2 minutt før jeg greide å strekke meg ut
Jeg er førstegangs, så har ikke peiling på hva som er vanlig eller uvanlig utover det jeg leser og googler. Tenker det er helt normalt ettersom livmor strekker på segMen er det vanlig å få så tidlig? Er min nummer seks, så kan være derfor de kommer så tidlig..aldri opplevd de så tidlig før
Baaah....er 4+1 i dag så da er det vel mest sannsynlig det...Jeg får det veldig tidlig, fra rundt uke 4 +/- noen dager
Jeg hadde smerter veldig tidlig med første, har enda ikke kjent noe mer enn antydninger denne gangen, 5+0 i dagMen er det vanlig å få så tidlig? Er min nummer seks, så kan være derfor de kommer så tidlig..aldri opplevd de så tidlig før
Huff, kjenner til det...kan bli et veldig langt svangerskap om det skal være slik i hele 36 uker tilJeg hadde det allerede ved IKM i første svangerskap. Husker jeg testet 3 dager etter at mensen var forsinket..og at det var fordi jeg følte meg skikkelig STØL nederst i magen, samt at når jeg reiste meg fra sofaen så strakk det til skikkelig
Vil tro det går seg til! Det gjorde det på meg..var værst i starten - for da skjer det veldig mye inni derHuff, kjenner til det...kan bli et veldig langt svangerskap om det skal være slik i hele 36 uker til