Ligament smerter?

sengepolka

Elsker forumet
Er veldig usikker, men har en skikkelig brennende/isende følelse på ene siden ved livmoren, spesielt om kvelden, og etter jeg har gått veldig mye... er dette ligamentsmerter? Jeg har jo ikke vondt, bare voldsom «slitsom» å kjenne på... samtidig klarer jeg ikke gå på høyre benet om jeg sitter lenge og reiser meg opp, akkurat som om musklene under benet verker og jeg må halte meg bortover. Er det flere enn meg som har det sånn? Eller er jeg bare ekstremt rar :facepalm: Er 6+3 og mitt barn nr 2, 8 år siden jeg var gravid sist, så ikke alt jeg husker :)

I stad når jeg gikk på rommet for å se hvordan samboer hadde det (han bruker å spille nitendo switch på soverommet) Så satt jeg meg ned på kne i sengen og bøyde meg fram mot han for å gi han et kyss og i det fikk jeg en slags svi følelse der nede, var som jeg ikke kunne bevege på meg på en liten stund før det var over. Vet ikke om det er det samme som du har hatt? :o Hadde vært helt forferdelig om jeg hadde bevegd på meg mens jeg hadde det.

Men er veldig lite erfaren når det kommer til graviditet og svangerskap. Men vil jo tro det er normalt siden ting strekker og jobber for fult. :o

Kjenner også slike lyskestrekk eller hva man kan kalle det. Ofte etter lengre tid i ro når jeg skal bevege meg igjen. Sikkert helt normalt :-)

Back
Topp