Ligament smerter

cecbak

Håper ....
Flere som har det? Er 10+4 idag og det er så ubehagelig :( ikke vondt men veldig ubehagelig ...

Kjenner at det strekker ja!

Jeg får det sånn innimellom. Skikkelig strekk som er smertefulle. Ved første graviditet hadde jeg små smerter i begynnelsen hele tiden! :)

Har det ja.. Strekker seg nedi der, så tydlig at det skjer noe der :)

Godt å høre det er flere! Er fremdeles litt redd for å miste så tankene flyr jo når disse ubehagelighetene kommer :/

Spesielt o. Jeg reiser meg fort/ snur meg, da river det noe j*****... og av og til små "voksesmerter" så magen kjennes ikke "normal" ut nei;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, og de har blitt mer smertefulle de siste dagene. Men syns det er litt betyggende også, det skjer i allefall noe nedi der :-)

Spesielt o. Jeg reiser meg fort/ snur meg, da river det noe j*****... og av og til små "voksesmerter" så magen kjennes ikke "normal" ut nei;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjenner til den der reise seg fort/snu seg fort smerten... Men jeg kjenner veldig lite ellers! :confused:

Noen ganger når jeg gjør en kjapp bevegelse får jeg fryktelig vondt! Ellers er det lite stikking og strekking! Kan det ha med å gjøre at det ikke er lenge siden livmoren var stor?

Får veldig vondt når jeg gjør en del husarbeid og kjenner det litt ellers. Men hadde det mye værre sist, så dette er ingenting i forhold:)

Har det sånn jeg også og har hatt det det siden uke 3-4. Er 12+1 nå, men det kommer fortsatt innimellom. Er vondt når det skjer.

Back
Topp