Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt ligamentsmerterPrøver å skjønne hva jeg har har hatt mye strekk smerte både i høyre å venstre side nederst i magen. Om jeg strekker meg for fort snur meg osv. I stad satt jeg litt krøllet sammen og nyser og kjentes ut som det var noe som sprakk var nok ikje der altså men eksplosjon av au så siden jeg bekymrer meg for alt så legger vi det på lista omg legen min kommer til og bli lei av meg

Jeg har sånn press bak symfysen. Natt til i går var jeg sikker på at jeg hadde urinveisinfeksjon. Men test var negativ. Kanskje dette er ligamentsmerter også? Kjennes ut som et belte over blære/livmorPrøver å skjønne hva jeg har har hatt mye strekk smerte både i høyre å venstre side nederst i magen. Om jeg strekker meg for fort snur meg osv. I stad satt jeg litt krøllet sammen og nyser og kjentes ut som det var noe som sprakk var nok ikje der altså men eksplosjon av au så siden jeg bekymrer meg for alt så legger vi det på lista omg legen min kommer til og bli lei av meg
Vet desverre ikke.Jeg har sånn press bak symfysen. Natt til i går var jeg sikker på at jeg hadde urinveisinfeksjon. Men test var negativ. Kanskje dette er ligamentsmerter også? Kjennes ut som et belte over blære/livmor
Vet desverre ikke.
Hvis det er veldig ubehagelig gå til legen![]()
Varte mye lengre til meg, kjente det i hele går. Men kan ikke si det er dirkete vondt. Men bare press og at det er «trangt» i bekkenet. Måtte tisse 5-6 ganger natt til i går og var sikker på uvi. Men i dag er det borte og nå kjenner jeg bare enkelte stikk.Kjennes ut som en strekk nede i lysken. Går fort over etter noen sekunder. Varierer fra høyre og venstre side.. er ekkelt, MEN skal ikke gjør vondt og vare veldig lenge. Da bør du høre med legen![]()
Hadde det samme selv for en time siden. Hadde det en del med første ungen. Ligamentsmerter! Ikke overanalyser alt nå, det er mange uker igjen av svangerskapetPrøver å skjønne hva jeg har har hatt mye strekk smerte både i høyre å venstre side nederst i magen. Om jeg strekker meg for fort snur meg osv. I stad satt jeg litt krøllet sammen og nyser og kjentes ut som det var noe som sprakk var nok ikje der altså men eksplosjon av au så siden jeg bekymrer meg for alt så legger vi det på lista omg legen min kommer til og bli lei av meg

Jeg kjenner også noe når jeg nyserHuff ja, det høres ut som ligament smerter! Har det selv, og gjør vondt hver gang jeg nyser![]()

Desverre for min del så var det noe som poppetHadde det samme selv for en time siden. Hadde det en del med første ungen. Ligamentsmerter! Ikke overanalyser alt nå, det er mange uker igjen av svangerskapet![]()
Men det var det ikkeDesverre for min del så var det noe som poppethar vært til ul og har syster på eggstokken var nok de som poppet. Pluss ett foster som var mye mindre enn det mann skulle tro. Så må tilbake mandag for å se om det har vokst. Men er en god sjangs for at dette er min MA nr 2 på 5 mnd
Jeg hadde ganske høyt opp på venstre siden av magen noe som «Poppet» og stakk med ett stikk på samme sted i dag morges når jeg skulle reise meg i senga. Smalt skikkelig liksom, men smerten forsvant like fort som den kom heldigvis men det var vondt nok til at jeg bare «klappet sammen» i auuuuu
Noen andre som har kjent det sånn?
).Rundt navel høyde mener jeg, det er jo ganske høyt oppe til at livmoren er ganske liten enda.Om jeg reiser meg raskt fra sofaen kjennes det ut som hele livmoren min strekker seg 2 meter, men ikke kjent noe langt oppe tror jeg. Mest sannsynlig er det aller meste normalt og husker sist svangerskap skyldte jeg alt på at jeg var gravid (noe som var veeeldig bedriende for meg med helseangst til vanlig).
Det høres ut som luft? Det kan være fantastisk vondt det ogRundt navel høyde mener jeg, det er jo ganske høyt oppe til at livmoren er ganske liten enda.
Strakk seg liksom ikke, det smalt på en måte. Kan ha vært en tarm også