Mowgli^ Glad i forumet 17 Mar 2008 #1 Noen tips om hvor jeg kan finne det? Evt. hva det heter på english? (burde kanskje legges under interiørforum... men det er mange som surfer rundt og kanskje vet det her?)
Noen tips om hvor jeg kan finne det? Evt. hva det heter på english? (burde kanskje legges under interiørforum... men det er mange som surfer rundt og kanskje vet det her?)
Ferraribabe Forumet er livet 17 Mar 2008 #2 Du finner nok slike på de fleste butikker som har tekstiler, princess, kid, jysk, ikea, living osv. Men vet ikke hva det er på engelsk.
Du finner nok slike på de fleste butikker som har tekstiler, princess, kid, jysk, ikea, living osv. Men vet ikke hva det er på engelsk.
Mowgli^ Glad i forumet 17 Mar 2008 #3 ORIGINAL: Ferraribabe Du finner nok slike på de fleste butikker som har tekstiler, princess, kid, jysk, ikea, living osv. Men vet ikke hva det er på engelsk. Tenkte på nettbutikk... men det skrev jeg jo ikke så det var jo ikke så lett å vite.... [;)]
ORIGINAL: Ferraribabe Du finner nok slike på de fleste butikker som har tekstiler, princess, kid, jysk, ikea, living osv. Men vet ikke hva det er på engelsk. Tenkte på nettbutikk... men det skrev jeg jo ikke så det var jo ikke så lett å vite.... [;)]