Lifestone smykke...

Ane81

Gift med forumet
...sånn med hånda til barnet på er så innmari fint!!! [:D] Men SÅ utrolig dyrt....! [&o]

Noen som vet om det finnes andre som lager liknende smykker (enten her eller i utlandet)? Ønsker meg så veldig slikt smykke, men ikke til den prisen...

Det hadde vært fint om jeg kunne få litt dyttehjelp på tråden min i ny og ne, i tilfelle det dukker opp noen som vet[;)] [:D]

kan du legge ut bilde av lifestone smykke?

Det var stiv pris [:-]

Og det andre[:)]

ORIGINAL: hissigproppen FLODE

Det var stiv pris [:-]

Ja!!! [:(][:(][:(]
Skulle gjerne hatt, men har ikke råd til det syns jeg. Litt prinsipielt også, for jeg syns ikke det går an å ta seg så godt betalt.[:@] Derfor hadde det vært så fint om det fantes andre og litt rimeligere der ute[:)]

Dyyyyyyyt

Denne var fin syntes jeg!!! [:)]

Lykkerullen
Lykkerullen er en liten rull i sølv, med barnets (eller hjertevennens) navn i relieff. Levereres med en liten karabinkrok i sølv, slik at du kan feste ett for hvert barn i ditt favorittsmykke.
Merk! Lykkerullen med en enkel sort lærrem er et kjempeflott Pappasmykke! Vekt ca 8 g, mål 28x10mm. Leveringstid 2-7 uker.
Pris med karabinkrok i sølv 995,-

Bestil lykkerullen her !

*puff*  (takk for dyttehjelp, folkens[:D])

Helt utrolig pris.. Kan du ikke gå til en gullsmed og høre der? Utrolig hva de kan ordne rundt omkring[;)]

ORIGINAL: Rebecca85

Helt utrolig pris.. Kan du ikke gå til en gullsmed og høre der? Utrolig hva de kan ordne rundt omkring[;)]

Kommer nok til å gjøre det ja. For det kan jo hende at det blir billigere tilogmed...[:)]

Back
Topp