lifeline tabletter

*moonpie*

Glad i forumet
Spiste disse i går å ble skikkelig dårlig i natt. Våknet klokken 6 på morgenen og måtte rett på do . Skjønner ingenting spiste de jo med mat og allt. Skjønner ingenting og er jo redd for å spise flere. Det var kjempe vondt og jeg stokk fordi jeg trodde noe var galt :-\ noen andre som har reagert på disse?

Hva er lifeline tabl? Sånn ,ultivit. med folat? har dessverre ingen erfaring med de, men dytter deg gjerne opp!

Det er vel heller tvilsomt at det er tabeettene du ble dårlig av.
Dette er jo et kosttilskudd for gravide og helt ufarlig.

Vet at det er tablettene jeg ble dårlig av. Jeg blir aldri dårlig i magen når jeg er gravid. Hadde 9 mnd med forrige graviditet der jeg ikke dårlig i menyen eneste gang før dagen fødselen var i gang. Jeg og samboeren min spiste allt likt i hele går og dagen før der og han e r ikke dårlig? Vet at det er tablettene men vet ikke hvilken jeg reagerer på. Skal heller kjøpe de jeg hadde sist som kun var en tablett hver dag! Men fant ikke disse denne gangen.

Jeg tok disse forrige gang jeg var gravid og ble dårlig av de. Jeg reagerer også på Omega3 når jeg er gravid, men ikke ellers..

Høres veldig rart ut, men kan jo hende du reagerer på noe i dem.
Men de er neppe farlige, det er jo bare kosttilskudd og de er laget for gravide så de hadde ikke vært for salg her om de var farlige for gravide.

Back
Topp