Lifeline sine gravidpiller

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Er det noen her som bruker dem?
Jeg har gått over fra nycomed gravid, på lifeline (4 tabletter hver dag), fordi apoteket ikke hadde nycomed mer...
Men nå har jeg begynt med diare...(sorry..)
Har ikke hatt det før, kan det være pillene tror dere?
Blir det kanskje for mange vitaminer og mineraler i en gang?

Jeg tar de, men har ikke merket noe i magen. 

Jeg tar de og jeg veksler mellom løs og har d mage. Jeg har bare tenkt at det var sån det var å være gravid jeg da for sån var jeg sist også, men så tok jeg jo de tablettene sist også :P

Jeg tar de. Har ikke slitt med diare, heller motsatt. Men har ikke tenkt at det har vært på grunn av tablettene.

Eneste jeg sliter med med de er å få svelget de, spesielt den store hvite. Må ha to glass vann for å klare å få den ned.

Syntes bare det var så typisk at det begynte etter første dag med de pillene...
Men overlever nok :)
Jeg synes også de er forferdelig store!
Den hvite deler jeg i 2, og jeg tar dem etter hverandre å bli ferdig med det.
Mannen min sa at jeg ikke trenger dem, fordi jeg spiser ganske sunt, men har jo dårlig matlyst, så får mindre vitaminer inni meg, og vil gjøre alt også for å fullføre svangerskapet denne gangen!

Ja jeg bruker de, fikk nesten sjokk da hun presenterte de for meg, en hel remse med tabletter lissom. :-) Med begge de andre barna tok jeg en tablett som het "Gravid" + Møllers Dobbel. 
Og ja den hvite er STOR! :-o Jeg har ikke hatt noen problemer med magen, men det kan jo hende at magen din rett og slett reagerer på forandringen og at det går seg til etter noen dager. :-)

Bruker de vitaminene, men har ikke hatt noe problem med magen :)

Majaa skrev:
Jeg tar de. Har ikke slitt med diare, heller motsatt. Men har ikke tenkt at det har vært på grunn av tablettene.

Eneste jeg sliter med med de er å få svelget de, spesielt den store hvite. Må ha to glass vann for å klare å få den ned.

Samme her! Sliter også med den blå, smaker utrolig vondt! hehe..

Jeg bruker de men hadde problemer me magen før d, og tror d desverre er veldig normalt...

Back
Topp