lier mentalsykehus....igjen....

Tidligere har de ikke vært så opptatt av å ta folk som er for å ta bilder eller på uskyldig spøkelsesjakt.. Jeg vet den ene gangen vi ble tatt der oppe så var de ute etter narkomane sommer eller mindre bor der om vinteren.
Vi fikk smekk på lanken og beskjed om å dra hjem når vi var ferdige! ;)

Det er jo stengt fordi bygningen rett og slett er så falleferdig at den er farlig. Det ser man jo på bilder derfra.

Nei, jeg holder meg langt unna[&o]

ORIGINAL: Thunderella

Noen som blir med dit en kveld....? 

Du gærne dame!![8D]

ORIGINAL: Febbis

Det er jo stengt fordi bygningen rett og slett er så falleferdig at den er farlig. Det ser man jo på bilder derfra.

Nei, jeg holder meg langt unna[&o]

De er laget i granitt og med innvendig mur, så de er nok ikke så slitne.. ;)
Er bare tapet og takstein som er litt vaklevorent! ;)

Kan ikke skjønne hvorfor folk med vilje vil oppsøke slike steder...

Men jeg har kanksje litt mye respekt for slike greier til å oppsøke det...

ORIGINAL: dingdoria

Noen som blir med dit en kveld....? 

Du gærne dame!![8D]

Innmari.. ;)
Drar ikke opp alene! Vil helst ha med en bodybuilder, en politimann og en brannmann! (Brannsikkerhet er alltid viktig...)

Men det værste der inne er alle sprøytene og sånn som de narkomane legger igjen. Bah..  *grøss*
Det gir et falskt ekkelt preg der oppe.

Been there,done that,never again!!

Holdt med den ene gangen jeg var der.. [&:]

Masse info om Lier Sykehus:

http://www.lier.kommune.no/files/6064/Lier%20sykehus%20Rappport.pdf

Uff, sist vi var der turte jeg ikke gå ut av bilen, men gangen før var jeg inne. Jeg er litt sånn tøff på hobbybasis, men stort sett feig som en mann.. ;)

ORIGINAL: Bitzyh

Respekt for hva slags greier?

Uff, sist vi var der turte jeg ikke gå ut av bilen, men gangen før var jeg inne. Jeg er litt sånn tøff på hobbybasis, men stort sett feig som en mann.. ;)

Men du vil inn igjen??![8D]

ORIGINAL: Bitzyh

Respekt for hva slags greier?

Regner med at en av grunnene til å dra ditt også er for å se om man kjenner de som døde der.
Hadde en i klassen før som øste ut med mange forskjellige steder han ville dra pga det overnaturlige og pga det var skummelt, ene stedet var halden festning på natten og et annet sted var lier.. og så en sti et sted i norge... bare for å ta NOEN av stedene.
Jeg kan vel ikke helt skjønne hvorfor folk frivillig vil utsette seg selv for noe slikt. I tillegg så vet man ikke om man er mottakelig for klebeånder og det kan ikke være kult å dra med seg en mentalpasient fra lier hjem.

Huff, jeg fikk en god støkk i meg sist jeg og 2 venninner dro til et såkalt hjemmsøkt hus[&:] Mange år siden dette, men etter den opplevelsen så drar jeg aldri mer til sånne plasser!! 

Back
Topp